Quote from Guest on 15 February 2012, 10:51Jag ska köpa löparskor men velar lite kring vilka jag ska köpa.
I dagsläget springer jag ungefär en mil i veckan, anmäler mig på en hel del lopp och planerar att springa mer i framtiden.
Tidigare har mina favoritskor varit Nike Lunarglide och nu på vinter
Jag ska köpa löparskor men velar lite kring vilka jag ska köpa.
I dagsläget springer jag ungefär en mil i veckan, anmäler mig på en hel del lopp och planerar att springa mer i framtiden.
Tidigare har mina favoritskor varit Nike Lunarglide och nu på vinter
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 11:01Hej
Det första jag skulle göra är att provspringa dessa två modeller.
Vad är det du är ute efter för sko?
Saucony Grid Fastwitch 5 är en raceing sko med lätt vikt.
http://www.wiggle.co.uk/saucony-grid-fastwitch-5-shoes-aw11/
medans pro grind triuph 9 är e
Hej
Det första jag skulle göra är att provspringa dessa två modeller.
Vad är det du är ute efter för sko?
Saucony Grid Fastwitch 5 är en raceing sko med lätt vikt.
http://www.wiggle.co.uk/saucony-grid-fastwitch-5-shoes-aw11/
medans pro grind triuph 9 är e
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 13:49Jag kan varmt rekommendera Saucony Kinvara. Klart skönaste sko jag haft.
Mina har i dagslaget ca 60 mil innanför plösen och jag har väl som mest kört ca 4-5 mil/v. Detta fördelat på intervallpass, ca 10 km snabbdistans och upp till 20 km långdistans. Ja
Jag kan varmt rekommendera Saucony Kinvara. Klart skönaste sko jag haft.
Mina har i dagslaget ca 60 mil innanför plösen och jag har väl som mest kört ca 4-5 mil/v. Detta fördelat på intervallpass, ca 10 km snabbdistans och upp till 20 km långdistans. Ja
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 08:29Saucony Grid Fastwitch 5 är en fantastiskt bra sko! Otroligt bekväm och skönt att den är så lätt.
Saucony Grid Fastwitch 5 är en fantastiskt bra sko! Otroligt bekväm och skönt att den är så lätt.
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 13:08Gick från acics 2160 till Mirage och är helnöjd.
Trodde att jag bara skulle kunna använda Miragen för fartpass men det har blivit min mängdsko oxå.
Inga bekymmer med skador.
Gick från acics 2160 till Mirage och är helnöjd.
Trodde att jag bara skulle kunna använda Miragen för fartpass men det har blivit min mängdsko oxå.
Inga bekymmer med skador.
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 16:24Lånar tråden lite hoppas det är okej ts!
Har en liknade fråga GÄLLANDE SKOR nämligen.
Är en glad motionär som under högsäsong gör 1,5-2 mil/vecka. Jag har under många säsonger löpt i asics 2160. Men varje vår uppstår samma problem ch ja blev varse om det
Lånar tråden lite hoppas det är okej ts!
Har en liknade fråga GÄLLANDE SKOR nämligen.
Är en glad motionär som under högsäsong gör 1,5-2 mil/vecka. Jag har under många säsonger löpt i asics 2160. Men varje vår uppstår samma problem ch ja blev varse om det
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 23:15Tycker att det bästa är att själv prova skorna "live". Skit i om dom är himmelsblå eller kräkgröna. Det handlar om passform och känsla istället. Körde ett tag med tyngre skor. Men upptäckte att det gav mycket bättre löpkänsla med lättare skor.. ca: 250 gr
Tycker att det bästa är att själv prova skorna "live". Skit i om dom är himmelsblå eller kräkgröna. Det handlar om passform och känsla istället. Körde ett tag med tyngre skor. Men upptäckte att det gav mycket bättre löpkänsla med lättare skor.. ca: 250 gr
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 21:11Maria
Asics 2160 finns ju i mer vattentätt utförande och kallas då 2160 GTX.
Maria
Asics 2160 finns ju i mer vattentätt utförande och kallas då 2160 GTX.
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 21:33Har beställt mina nu =) Det blev Saucony grid fastwitch 5 =)
Har beställt mina nu =) Det blev Saucony grid fastwitch 5 =)