Quote from Guest on 27 June 2011, 13:58Hej
Jag ska beställa ett par Kinvara på nätet. Tyvärr finns det ingen sportaffär på min ort, som har de inne i min storlek. Är det någon som vet om de är "normala" i storlekarna?? Jag är alltid en 44:a på andra modeller och märken. Hittills sprungit i Asi
Hej
Jag ska beställa ett par Kinvara på nätet. Tyvärr finns det ingen sportaffär på min ort, som har de inne i min storlek. Är det någon som vet om de är "normala" i storlekarna?? Jag är alltid en 44:a på andra modeller och märken. Hittills sprungit i Asi
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 14:08Enligt både Startfitness och Löplabbet har Asics, Adidas och Saucony samma storlekar, så du kan nog lugnt beställa en 44a 🙂
Enligt både Startfitness och Löplabbet har Asics, Adidas och Saucony samma storlekar, så du kan nog lugnt beställa en 44a 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 14:25Jag köpte ett par saucony hos löplabbet, men för att mina fotbäddar skulle få plats var de tvugna att gå upp en ½ storlek. Jag tycker att Saucony, åtminstone damstorlekarna, är små jfrm New Balance.
Jag köpte ett par saucony hos löplabbet, men för att mina fotbäddar skulle få plats var de tvugna att gå upp en ½ storlek. Jag tycker att Saucony, åtminstone damstorlekarna, är små jfrm New Balance.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 15:00Testa det här.
Shoefitr på runningwarehouse. Jämför skor mot sådana du redan har.
http://www.runningwarehouse.com/descpageMRS-SKIN2M3.html
Testa det här.
Shoefitr på runningwarehouse. Jämför skor mot sådana du redan har.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 15:09Jag köpte nyligen ett par Asics Noosa och Kinvara via nätet och de var jämbördiga storleksmässigt. Använde Shoeftr vilken tycks fungera bra.
Grym sko b.t.w. Tanken var att använda den som kvalitetssko men löpglädjen försvann helt i mina andra så Kinvara
Jag köpte nyligen ett par Asics Noosa och Kinvara via nätet och de var jämbördiga storleksmässigt. Använde Shoeftr vilken tycks fungera bra.
Grym sko b.t.w. Tanken var att använda den som kvalitetssko men löpglädjen försvann helt i mina andra så Kinvara
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:20Jeg har också 1/2 storlek större på mina Saucony än vad jag haft i andra skor. Jag har iofs inte Kinvara utan Triumf, men det borde väl vara lika inom märket. Älskar mina Saukony, men hade inte köpt utan att ha provat dem först så att det är 100% att stor
Jeg har också 1/2 storlek större på mina Saucony än vad jag haft i andra skor. Jag har iofs inte Kinvara utan Triumf, men det borde väl vara lika inom märket. Älskar mina Saukony, men hade inte köpt utan att ha provat dem först så att det är 100% att stor
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:28Har både Triumph och Echelon 2, båda är en halvstorlek större än mina New Balance. Mellan olika Saucony är storlekarna tydligen desamma, verkar det som.
Har både Triumph och Echelon 2, båda är en halvstorlek större än mina New Balance. Mellan olika Saucony är storlekarna tydligen desamma, verkar det som.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 22:10När det gäller Saucony så titta på både US och UK storleken. Saucony kör UK 4.5 och det motsvarar US 6.5 medan andra skomärken (NIKE, Asics, Reebok, Puma (iaf dom skorna jag har)) har att UK 4 motsvarar US 6.5. Det gäller att veta vilken av dom två storl
När det gäller Saucony så titta på både US och UK storleken. Saucony kör UK 4.5 och det motsvarar US 6.5 medan andra skomärken (NIKE, Asics, Reebok, Puma (iaf dom skorna jag har)) har att UK 4 motsvarar US 6.5. Det gäller att veta vilken av dom två storl
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 22:55Tack så jättemycket för alla svar. Jag blir lite osäker på om det ska vara en US 10 eller en 10,5, men jag tror jag chansar på en 10. 🙂
Tack så jättemycket för alla svar. Jag blir lite osäker på om det ska vara en US 10 eller en 10,5, men jag tror jag chansar på en 10. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 12:43be sportbutiken ta hem skorna!
be sportbutiken ta hem skorna!