Quote from Guest on 19 February 2014, 07:37Båda neutrala men LunaRacer betydligt lättare sko och med lägre drop (6mm vs 8mm), det jag mest eftertraktar just nu. Är det min nästa/framtida sko ? Har lite bredare fötter, sprungit mindre än 18 månader, har inga problem med fötter/ben.
Båda neutrala men LunaRacer betydligt lättare sko och med lägre drop (6mm vs 8mm), det jag mest eftertraktar just nu. Är det min nästa/framtida sko ? Har lite bredare fötter, sprungit mindre än 18 månader, har inga problem med fötter/ben.
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 07:47Jag gillar Lunaracer, och den har funderat bra i min ändring med mindre översteg och högre stegfrekvens. Jag har förra modellen (före den stickade), men jag har provat även den stickade på foten. En grej är att dom är tighta, tycker jag. Det funkar för mi
Jag gillar Lunaracer, och den har funderat bra i min ändring med mindre översteg och högre stegfrekvens. Jag har förra modellen (före den stickade), men jag har provat även den stickade på foten. En grej är att dom är tighta, tycker jag. Det funkar för mi
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 13:18Ser reviews på Nikes sida, generellt får man beställa en halv storlek större ser jag, och rätt många tycker lästen är smalare, men inte så mycket - http://reviews.nike.com/9191/554675/nike-lunaracer-3-mens-running-shoe-reviews/reviews.htm . Kanske det är
Ser reviews på Nikes sida, generellt får man beställa en halv storlek större ser jag, och rätt många tycker lästen är smalare, men inte så mycket - http://reviews.nike.com/9191/554675/nike-lunaracer-3-mens-running-shoe-reviews/reviews.htm . Kanske det är
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 14:38Jag provade Lunaracer och jämfört med Saucony så är tåboxen smal och inte minst låg, så det funkade inte för mig. Kolla på Saucony Fastwitch eller A5 (eller A6 som precis kommit). Lunaracern tyckte jag bara funkade i hög fart annars kändes den lite svampi
Jag provade Lunaracer och jämfört med Saucony så är tåboxen smal och inte minst låg, så det funkade inte för mig. Kolla på Saucony Fastwitch eller A5 (eller A6 som precis kommit). Lunaracern tyckte jag bara funkade i hög fart annars kändes den lite svampi
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 16:21ja, att den upplevdes låg är nog det enda jag är orolig för, sett flera såna påpekanden. Jag köper inte dessa på chans på nätet iaf.
tackar för svaren
ja, att den upplevdes låg är nog det enda jag är orolig för, sett flera såna påpekanden. Jag köper inte dessa på chans på nätet iaf.
tackar för svaren
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 19:28Saucony Kinvara 4 blev mina nästa dojjor, 4mm drop 456 gram paret (US10) och med massor dämpning, främst framtill. Vågade beställa online på chans igen, ända från Tyskland tack vare priset 850 kr och Klarna faktura. Testade skorna väldigt kort idag på ban
Saucony Kinvara 4 blev mina nästa dojjor, 4mm drop 456 gram paret (US10) och med massor dämpning, främst framtill. Vågade beställa online på chans igen, ända från Tyskland tack vare priset 850 kr och Klarna faktura. Testade skorna väldigt kort idag på ban
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 09:15Tycker du att storleken på Saucony Kinvara 4 överenstämmer med andra märken du haft tidigare? Nike och Hoka tycker jag känns en halvstorlek mindre. Funderar själv på en lågdropsko och det kan bli en kinvara eller Virrata.
Tycker du att storleken på Saucony Kinvara 4 överenstämmer med andra märken du haft tidigare? Nike och Hoka tycker jag känns en halvstorlek mindre. Funderar själv på en lågdropsko och det kan bli en kinvara eller Virrata.
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 10:14Asics Cumulus och Inov-8 Road X 233 har jag i US9.5, de kan kännas t om rymliga.
Har Inov-8 TrailRoc 245 (UK9, EU43, US-M 10) som jag slutat använda (smal läst och blir helt mosad i ytterdelen av foten, supinerar gör jag nog oxå), och jag tror Inov-8 21
Asics Cumulus och Inov-8 Road X 233 har jag i US9.5, de kan kännas t om rymliga.
Har Inov-8 TrailRoc 245 (UK9, EU43, US-M 10) som jag slutat använda (smal läst och blir helt mosad i ytterdelen av foten, supinerar gör jag nog oxå), och jag tror Inov-8 21
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 11:51Har lite breda fötter och det ser ut som att jag får skaffa 1/2-1 storlek större än mina Nikes och Asics om det blir en Saucony.
Tack för bra jämförelse och beskrivning!
Har lite breda fötter och det ser ut som att jag får skaffa 1/2-1 storlek större än mina Nikes och Asics om det blir en Saucony.
Tack för bra jämförelse och beskrivning!