Quote from Guest on 2 July 2011, 10:58Tänkte införskaffa mig ett par a4or nu när startfitness har sommarkampanj. Den stora frågan är vilken storlek jag ska ha. Har sedan innan sauconony fastwitch i 44.5 men jag har hört att den är en halv storlek större än a4an. Har annars ds trainer15 i 44.
Tänkte införskaffa mig ett par a4or nu när startfitness har sommarkampanj. Den stora frågan är vilken storlek jag ska ha. Har sedan innan sauconony fastwitch i 44.5 men jag har hört att den är en halv storlek större än a4an. Har annars ds trainer15 i 44.
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 11:08Hej Linus
Du kan kolla på en amerikansk sida med en funktion som kallas shoefitter som ger dig en god indikering iaf. Beroende på vilken modell du springer i i dag.
http://www.runningwarehouse.com/descpageMRS-STYP4M1.html
MVH
Harald
Hej Linus
Du kan kolla på en amerikansk sida med en funktion som kallas shoefitter som ger dig en god indikering iaf. Beroende på vilken modell du springer i i dag.
http://www.runningwarehouse.com/descpageMRS-STYP4M1.html
MVH
Harald
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 15:59Jag hade A3 förra året och har A4 nu och har fått gå upp lite is strl med dessa, tror en hel storlek faktiskt.. Så ta inte samma som du brukar ha på dina distansskor..
Jag hade A3 förra året och har A4 nu och har fått gå upp lite is strl med dessa, tror en hel storlek faktiskt.. Så ta inte samma som du brukar ha på dina distansskor..
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 18:55Jag hade A3 förra året och har nu A4. För mig funkar det perfekt med samma storlek dem emellan. Däremot upplever jag A4 som lite smal över tårna så jag tror inte man kan jämföra med andra typer. Skulle jag springa riktigt långt i mina skulle jag nog få bl
Jag hade A3 förra året och har nu A4. För mig funkar det perfekt med samma storlek dem emellan. Däremot upplever jag A4 som lite smal över tårna så jag tror inte man kan jämföra med andra typer. Skulle jag springa riktigt långt i mina skulle jag nog få bl
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 20:36Jag har precis köpt A4 och tycker att de är helt underbara!
Jag valde att gå en halv storlek jämfört med mina New Balance. Skorna är fantastiskt lätta och sköna! Jag håller på att springa in dem, har ej kommit upp i några längre distanser än, men jag tro
Jag har precis köpt A4 och tycker att de är helt underbara!
Jag valde att gå en halv storlek jämfört med mina New Balance. Skorna är fantastiskt lätta och sköna! Jag håller på att springa in dem, har ej kommit upp i några längre distanser än, men jag tro
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 20:58Förtydligande: Det är inte pga A4 mina fötter svullnar vid längre distanser. Men jag köpte dom främst för snabbdistans och då vill jag inte ha dom med "svällmån" så dom sitter som en smäck.
Förtydligande: Det är inte pga A4 mina fötter svullnar vid längre distanser. Men jag köpte dom främst för snabbdistans och då vill jag inte ha dom med "svällmån" så dom sitter som en smäck.
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 21:05Tacksam för alla svar! Den där sidan verkar vara precis vad jag behöver Harald.
Tacksam för alla svar! Den där sidan verkar vara precis vad jag behöver Harald.