Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 20:09Fredrik,
Vad står "fk" i fk herkules för?
Fredrik,
Vad står "fk" i fk herkules för?
Quote from ellen olsson on 22 October 2008, 20:14Det som kan leda till massflykten om förbundet inte tar sitt förnuft till fånga...
Det som kan leda till massflykten om förbundet inte tar sitt förnuft till fånga...
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 21:02fotbollklubb?
fotbollklubb?
Quote from ellen olsson on 22 October 2008, 21:15FK=FrisksportKlubben i det här fallet. Fjollboll ägnar vi oss inte åt.
FK=FrisksportKlubben i det här fallet. Fjollboll ägnar vi oss inte åt.
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 21:20Ville bara jävlas lite 😉
Ville bara jävlas lite 😉
Quote from Håkan Öhling on 23 October 2008, 02:50Lennie, om du vill satsa på triathlon, så är nog Triathlon Väst ändå ett bättre(?) alternativ. Det är betydligt fler aktiva och ett antal läger varje år. Herkules är nog mer av frisksportklubb. Nu är jag medlem i TriVäst och kanske därför inte helt objekt
Lennie, om du vill satsa på triathlon, så är nog Triathlon Väst ändå ett bättre(?) alternativ. Det är betydligt fler aktiva och ett antal läger varje år. Herkules är nog mer av frisksportklubb. Nu är jag medlem i TriVäst och kanske därför inte helt objekt
Quote from ellen olsson on 23 October 2008, 07:28Om du hade sagt att FK Herkules varit mer multisportklubb än triathlonklubb hade jag kunnat hålla med dig men de två senaste åren har triathlonsektionen fått ett klart uppsving vilket syns tydligt om man kollar resultatlistorna från tävlingarna.
Vad gäll
Om du hade sagt att FK Herkules varit mer multisportklubb än triathlonklubb hade jag kunnat hålla med dig men de två senaste åren har triathlonsektionen fått ett klart uppsving vilket syns tydligt om man kollar resultatlistorna från tävlingarna.
Vad gäll
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 12:05Jag har mer eller mindre redan bestämt mig för att jag ska gå med i tri-väst nästa år. Men jag håller mig fortfarande öppen för alternativ.
Har läst på bägge hemsidorna nu och jag tycker fortfarande tri-väst verkar passa mig bäst.
Men jag tackar för tip
Jag har mer eller mindre redan bestämt mig för att jag ska gå med i tri-väst nästa år. Men jag håller mig fortfarande öppen för alternativ.
Har läst på bägge hemsidorna nu och jag tycker fortfarande tri-väst verkar passa mig bäst.
Men jag tackar för tip
Quote from Camilla Höög on 23 October 2008, 16:04Jag är också medlem i Herkules och frisksportsdelen märker man inte av. Jag visste inte ens om vad Frisksportsförbundet var när jag gick med. Det är en gammal dinosaur som kommer dö ut.
Multisportarna dricker friskt i alla fall...ett par öl i månaden går
Jag är också medlem i Herkules och frisksportsdelen märker man inte av. Jag visste inte ens om vad Frisksportsförbundet var när jag gick med. Det är en gammal dinosaur som kommer dö ut.
Multisportarna dricker friskt i alla fall...ett par öl i månaden går
Quote from Lotta W on 23 October 2008, 21:27Lennie, vill du simma skall du definitivt gå med i Triathlon Väst, för det är vad klubben sysslar med mest på vintern. En del av oss håller på med andra saker också, som att springa och cykla, men det är dessvärre sällan samordnat.
Lennie, vill du simma skall du definitivt gå med i Triathlon Väst, för det är vad klubben sysslar med mest på vintern. En del av oss håller på med andra saker också, som att springa och cykla, men det är dessvärre sällan samordnat.