Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 19:20Vilka delar tänker du byta ut Robin? Jag är nybörjare så jag kanske väntar ngt år. Skall inte vara ngn fara med att det knakar.
Vilka delar tänker du byta ut Robin? Jag är nybörjare så jag kanske väntar ngt år. Skall inte vara ngn fara med att det knakar.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 17:03Robin: Jag är också nyfiken på vilka delar du hade tänkt byta till. Själv tänker jag börja med nya hjul, är lite sugen på Shimano DuraAce eller köpa kolfiberhjul (typ ett i taget).
Robin: Jag är också nyfiken på vilka delar du hade tänkt byta till. Själv tänker jag börja med nya hjul, är lite sugen på Shimano DuraAce eller köpa kolfiberhjul (typ ett i taget).
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:50Det jag tänkt byta är följande;
- Vevparti
Det som sitter på är 3-delat och det vill jag absolut inte ha. Det kommer antagligen bli ett shimano 105 eller ultegra. Efter Ronde van Vlaanderen Spotive byter jag då jag tror jag kommer behöva minsta klingan
Det jag tänkt byta är följande;
- Vevparti
Det som sitter på är 3-delat och det vill jag absolut inte ha. Det kommer antagligen bli ett shimano 105 eller ultegra. Efter Ronde van Vlaanderen Spotive byter jag då jag tror jag kommer behöva minsta klingan
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:59Varför inte byta till Campa 50/36 och 11-27 så klarar du alla backarna på RVV?
Varför inte byta till Campa 50/36 och 11-27 så klarar du alla backarna på RVV?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 21:08Det ska vara någorlunda ekonomiskt försvarbart också. =)
OM jag bytte till Campa så måste jag väl i princip byta ut hela gruppen och hjul?
Det ska vara någorlunda ekonomiskt försvarbart också. =)
OM jag bytte till Campa så måste jag väl i princip byta ut hela gruppen och hjul?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 21:10Jag tror inte att du vill köra pavé med halvtaskiga hjul så du byter ändå det mesta.
Du kan ha din nuvarande "grupp" på vinterhojen.
Jag tror inte att du vill köra pavé med halvtaskiga hjul så du byter ändå det mesta.
Du kan ha din nuvarande "grupp" på vinterhojen.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 11:14Cykloteket öppnar en ny butik i Västerås idag och säljer en CR1 Comp för 11700:-
Jag vet inte vilken årsmodell det är, men efter att ha läst denna tråd så verkar det vara ett vettigt pris.Jag har annars bara tittat på cyklar runt 8000-9000 kr. Är det st
Cykloteket öppnar en ny butik i Västerås idag och säljer en CR1 Comp för 11700:-
Jag vet inte vilken årsmodell det är, men efter att ha läst denna tråd så verkar det vara ett vettigt pris.
Jag har annars bara tittat på cyklar runt 8000-9000 kr. Är det st
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 13:41En ny CR1 Comp för 11700 är ett bra pris! Jag sålde min begagnat för 13500 (Ultegra-komponenter) och efter att ha cyklat på den ca 200 mil.
En ny CR1 Comp för 11700 är ett bra pris! Jag sålde min begagnat för 13500 (Ultegra-komponenter) och efter att ha cyklat på den ca 200 mil.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 20:03Jag köpte en i slutet av förra säsongen så hann med några uteturer och har kört en del på trainer under vintern. Är mycket nöjd så jag skulle köpa om jag var du!
Jag köpte en i slutet av förra säsongen så hann med några uteturer och har kört en del på trainer under vintern. Är mycket nöjd så jag skulle köpa om jag var du!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 20:09Nu har jag köpt, Tack för responsen!
Vart tempobågar och nya skor också.
Nu vill jag bara att snön ska försvinna, annars får man köpa trainer på biltema för att dämpa begäret...
Nu har jag köpt, Tack för responsen!
Vart tempobågar och nya skor också.
Nu vill jag bara att snön ska försvinna, annars får man köpa trainer på biltema för att dämpa begäret...