Quote from Guest on 16 February 2010, 14:13Hej!
Har kollat lite på en Ny Scott Cr1 från 2009... Vad är den största skillnaden mellan Pro och "Ej Pro" och vad tycker ni om den cykeln?
Hej!
Har kollat lite på en Ny Scott Cr1 från 2009... Vad är den största skillnaden mellan Pro och "Ej Pro" och vad tycker ni om den cykeln?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:23Det är väl samma ram på dom, vad jag förstår så är det bara utrustningen som skiljer dom åt, hjul, grupper och allt sådant.
CR1 ska vara en riktigt fin ram, jag har själv funderingar på att byta upp mig till en sådan i sommar/höst, kanske till och med att
Det är väl samma ram på dom, vad jag förstår så är det bara utrustningen som skiljer dom åt, hjul, grupper och allt sådant.
CR1 ska vara en riktigt fin ram, jag har själv funderingar på att byta upp mig till en sådan i sommar/höst, kanske till och med att
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 16:28Cr1 har lite högre styrrör bl.a. och lite mera comfortflex i ramen mot addicten..
Cr1 har lite högre styrrör bl.a. och lite mera comfortflex i ramen mot addicten..
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 16:33Jepp, men mellan olika cr1-cyklar så skiljer bara grupperna dem åt.
Jepp, men mellan olika cr1-cyklar så skiljer bara grupperna dem åt.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:03Ultegra på pro och 105 på team-modellen, i standardutförande, tror jag det är.
Risk för trådkapning kanske......Addicten har väl integrerad sadelstolpe. Tar man av den i rätt längd en gång för alla eller har man vissa justeringsmöjligheter även på den?
Ultegra på pro och 105 på team-modellen, i standardutförande, tror jag det är.
Risk för trådkapning kanske......Addicten har väl integrerad sadelstolpe. Tar man av den i rätt längd en gång för alla eller har man vissa justeringsmöjligheter även på den?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:22Skulle tro att du har en eller ett par centimeters justermån, vet inte hur den är utformad.
Tillbaks till tråden, skulle jag välja mellan pro och en icke-pro så tror jag att jag skulle ta det senare och köpa till ett par finare hjul.
Skulle tro att du har en eller ett par centimeters justermån, vet inte hur den är utformad.
Tillbaks till tråden, skulle jag välja mellan pro och en icke-pro så tror jag att jag skulle ta det senare och köpa till ett par finare hjul.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:31Ok.
Håller med om den prioriteringen. Även om det är hyggligt stor skillnad på känslan ultegra/105.
Ok.
Håller med om den prioriteringen. Även om det är hyggligt stor skillnad på känslan ultegra/105.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:47Jag hade köpt med Campagnolo istället.
Jag hade köpt med Campagnolo istället.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 19:50Nähä ...
Nähä ...
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 21:13Veckans högoddsare David 😉 😉 (lägger till 2 av dina förhatade smileys)
Veckans högoddsare David 😉 😉 (lägger till 2 av dina förhatade smileys)