Quote from Guest on 20 August 2010, 15:12Hej
Jag har börjat att sondera efter en kandidat till racerköp och Scott CR1 Team är vad jag har fastnat lite lätt för. Eventuellt begagnat om jag hittar en till bra pris.
Det som jag gillar är att ramen verkar väldigt bra så att jag senare ev. kan uppg
Hej
Jag har börjat att sondera efter en kandidat till racerköp och Scott CR1 Team är vad jag har fastnat lite lätt för. Eventuellt begagnat om jag hittar en till bra pris.
Det som jag gillar är att ramen verkar väldigt bra så att jag senare ev. kan uppg
Quote from Berit Bengtson on 20 August 2010, 15:22Scott CR1an är ju en modern klassiker, när den kom 2005 var det en milstolpe inom modernt rambygge.
En sådan ram är en mycket bra utgångspunkt för uppgraderingar.Vad du bör vara medveten om är att Scott har ändrat en hel del på ramen from 2010-modellen
Scott CR1an är ju en modern klassiker, när den kom 2005 var det en milstolpe inom modernt rambygge.
En sådan ram är en mycket bra utgångspunkt för uppgraderingar.
Vad du bör vara medveten om är att Scott har ändrat en hel del på ramen from 2010-modellen
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 15:34Årets modell har en mer upprätt sittställning. 10 mm högre styrrör.
Årets modell har en mer upprätt sittställning. 10 mm högre styrrör.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 22:44Scott CR1 är riktigt trevlig. Cyklade själv på en -09:a under hela våren och även VR - kunde inte vara så mycket mer nöjd.
Kommer bli ett kanonköp!
Scott CR1 är riktigt trevlig. Cyklade själv på en -09:a under hela våren och även VR - kunde inte vara så mycket mer nöjd.
Kommer bli ett kanonköp!
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 21:28Köpte själv en fabriksny Scott CR1 Team 2010 i måndags för 17500:- på Lindells i Örebro. Annons finns på blocket.
Måste dock varna för att Lindells inte justerade in växlarna optimalt från början, gäller både fram och bakväxeln. Men det är ju lätt fixat
Köpte själv en fabriksny Scott CR1 Team 2010 i måndags för 17500:- på Lindells i Örebro. Annons finns på blocket.
Måste dock varna för att Lindells inte justerade in växlarna optimalt från början, gäller både fram och bakväxeln. Men det är ju lätt fixat
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:03Hej Marcus
en riktigt bra köp tycker jag - lycka till:)
Hej Marcus
en riktigt bra köp tycker jag - lycka till:)
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:05Frågan är ändå vad du ska betala?
Frågan är ändå vad du ska betala?
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:26Tack så mycket för alla svar.
Har nu lite funderingar iom. Rickards svar om att de senare är att betrakta som komfortmodell. Jag själv tror mig uppskatta en cykel som är styv och svarar väldigt snabbt och har bra kontakt med marken men som ändå inte gör
Tack så mycket för alla svar.
Har nu lite funderingar iom. Rickards svar om att de senare är att betrakta som komfortmodell. Jag själv tror mig uppskatta en cykel som är styv och svarar väldigt snabbt och har bra kontakt med marken men som ändå inte gör
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:32Snart börjar reorna på cyklar.
Snart börjar reorna på cyklar.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 19:36Är inte det nedslående? Säsongen är för kort.
Är inte det nedslående? Säsongen är för kort.