Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 19:39Med tanke på leveranstiderna på vissa postorderök så är det läge att beställa snart. Då finns det hopp om leverans, innan nästa års rea.
Med tanke på leveranstiderna på vissa postorderök så är det läge att beställa snart. Då finns det hopp om leverans, innan nästa års rea.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 20:06Tur att cyklarna jag har är bättre än vad jag är. Jag klarar mig.
Tur att cyklarna jag har är bättre än vad jag är. Jag klarar mig.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 18:58Ursäkta om jag kapar tråden, men jag har också sneglat på en CR1, fast den lite billigare CR1 Competition. Jag tar steget upp från en Nishiki racerhybrid och väljer nu mellan ovanstående CR1 och en Nishiki Competition Carbon.
Som jag förstått det har Nis
Ursäkta om jag kapar tråden, men jag har också sneglat på en CR1, fast den lite billigare CR1 Competition. Jag tar steget upp från en Nishiki racerhybrid och väljer nu mellan ovanstående CR1 och en Nishiki Competition Carbon.
Som jag förstått det har Nis
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 19:01Framför allt så ska du undvika vurpor. Då mår både du o cykeln bättre.
Framför allt så ska du undvika vurpor. Då mår både du o cykeln bättre.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 19:11Ha ha! Vurpor är inget jag planerat att utföra, men ibland kan olyckan vara framme. Jag har bara ramlat en gång de senaste tio åren, och det var när jag precis satt SPD-pedaler på min hybrid och glömde av att jag satt fast...
Ha ha! Vurpor är inget jag planerat att utföra, men ibland kan olyckan vara framme. Jag har bara ramlat en gång de senaste tio åren, och det var när jag precis satt SPD-pedaler på min hybrid och glömde av att jag satt fast...
Quote from Lena O on 25 August 2010, 09:04Vad är standard utrustning som följer med en Scott CR1?
Kan det t.ex skilja sig från en CR1 köpt på Stadium än någon annan ställe?
Vad är standard utrustning som följer med en Scott CR1?
Kan det t.ex skilja sig från en CR1 köpt på Stadium än någon annan ställe?
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:12cr1 är grundmodellen (ramen)
det finns tex
cr1 comp har whr 500 fälgar och tiagra och 105 komponenter
cr1 team den har aksikum fälgar och 105 komponenter
cr1 elite har ksyrium fälgar och sram rival och ultegra komponenter
cr1 pro den har ksyrium fälg
cr1 är grundmodellen (ramen)
det finns tex
cr1 comp har whr 500 fälgar och tiagra och 105 komponenter
cr1 team den har aksikum fälgar och 105 komponenter
cr1 elite har ksyrium fälgar och sram rival och ultegra komponenter
cr1 pro den har ksyrium fälg
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 11:38Jag har cyklat på en CR1 Comp. under 1 års tid. Gick från en Bianchi MTB av bättre sort med aluminium ram (numera vintercykel med dubbdäck:-)). Under första tiden var jag klart besviken då jag inte upplevde att det gick så fort och sittställningen är ju g
Jag har cyklat på en CR1 Comp. under 1 års tid. Gick från en Bianchi MTB av bättre sort med aluminium ram (numera vintercykel med dubbdäck:-)). Under första tiden var jag klart besviken då jag inte upplevde att det gick så fort och sittställningen är ju g
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 21:02kolla in denna.
Fin kolfiberram och SRAM Red för under 13000:-
http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/CBPXSLPR/sl-pro-carbon-sram-red
Tar lite tid att få hit den men kan man vänta är nog dealen oslagbar.
;~}
kolla in denna.
Fin kolfiberram och SRAM Red för under 13000:-
http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/CBPXSLPR/sl-pro-carbon-sram-red
Tar lite tid att få hit den men kan man vänta är nog dealen oslagbar.
;~}