Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:59"Håkan, nej jag skojar inte. Gör du?
Har du testat skillnaden mellan en cross på 9,3 och en på 6,5kg eller 7,5kg? "Nu siklar inte jag i skogen å så. Men 6.5kg, får man tävla med den?
Å kan någon läka till en sådan CX. Tex A:XUS Trevisio 6,5kg
För ja
"Håkan, nej jag skojar inte. Gör du?
Har du testat skillnaden mellan en cross på 9,3 och en på 6,5kg eller 7,5kg? "
Nu siklar inte jag i skogen å så. Men 6.5kg, får man tävla med den?
Å kan någon läka till en sådan CX. Tex A:XUS Trevisio 6,5kg
För ja
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:51Jag är nybörjare & köpte en Ridley Crossbow i höstas. 116 mil hittills i år... 2/3 grusväg- resten asfalt. Jag kan säga att min cykel väger ca 10 kg, har Tiagra komponenter. Jag är grymt nöjd med cykeln. Vad tusan gör det om cykeln väger 9 eller 10 kilo??
Jag är nybörjare & köpte en Ridley Crossbow i höstas. 116 mil hittills i år... 2/3 grusväg- resten asfalt. Jag kan säga att min cykel väger ca 10 kg, har Tiagra komponenter. Jag är grymt nöjd med cykeln. Vad tusan gör det om cykeln väger 9 eller 10 kilo??
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 10:05Haha! Jo, nu har jag haft cykeln i snart två säsonger och är mycket nöjd. Största lyftet blev när jag köpte ett par kompletta racerhjul till den så att jag kan skifta när jag vill.
Haha! Jo, nu har jag haft cykeln i snart två säsonger och är mycket nöjd. Största lyftet blev när jag köpte ett par kompletta racerhjul till den så att jag kan skifta när jag vill.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 00:57"Jag tycker inte det, 9,30 kg är för mycket för att det ska vara roligt"
Skön kommentar... 🙂
Iallafall...eftersom jag är inte hadde 50,000kr över just den dagen jag köpte ny hoj, så köpte också en CX(-08.)(som väger ungefär 9.5kg)
Bytte ut hela växel
"Jag tycker inte det, 9,30 kg är för mycket för att det ska vara roligt"
Skön kommentar... 🙂
Iallafall...eftersom jag är inte hadde 50,000kr över just den dagen jag köpte ny hoj, så köpte också en CX(-08.)(som väger ungefär 9.5kg)
Bytte ut hela växel