Quote from Guest on 4 September 2008, 19:06Har hittat en cykel Scott Phonak racer på Blocket (Lund). Det står inte mycket om den och han som äger den vet inte mycket... Någon som har koll? Ser ut som om där är tre klingor... Vad innebär det? Ska lämna besked ikväll på cykeln så jag tacksamt emot t
Har hittat en cykel Scott Phonak racer på Blocket (Lund). Det står inte mycket om den och han som äger den vet inte mycket... Någon som har koll? Ser ut som om där är tre klingor... Vad innebär det? Ska lämna besked ikväll på cykeln så jag tacksamt emot t
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 19:16Du kan få en cykel gratis av mig om du lovar att aldrig cykla i linne igen..;)
Nä, ta reda på vad det sitter för utrustning på cykeln. Det är en aluram men det är svårt att säga nåt mer.
Phonak har igentligen inget med själva cykeln att göra att göra t
Du kan få en cykel gratis av mig om du lovar att aldrig cykla i linne igen..;)
Nä, ta reda på vad det sitter för utrustning på cykeln. Det är en aluram men det är svårt att säga nåt mer.
Phonak har igentligen inget med själva cykeln att göra att göra t
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 19:19Ingår det hörapparat?
Ingår det hörapparat?
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:49Hej Jessica
På ett annat forum skrev någon.
"det är med cyklar och cykelister som med hundar och deras hussar/mattar. De liknar varandra...."
Så känner du att den passar din personlighet, så är saken klar.
Och varför i hela j"#¤¤%¤# helvete blir det
Hej Jessica
På ett annat forum skrev någon.
"det är med cyklar och cykelister som med hundar och deras hussar/mattar. De liknar varandra...."
Så känner du att den passar din personlighet, så är saken klar.
Och varför i hela j"#¤¤%¤# helvete blir det
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:49.
.
.
.
.
.
Quote from Christian Wahlberg on 4 September 2008, 21:50.
.