Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelScott Phonak racer, något att ha? …
You need to log in to create posts and topics.

Ekar det eller har jag tinnitus?

Tinnitus, det har jag efter det att jag blev "beskjuten" för andra gången. Å det skojar man inte bort.

Vänligen

P.

Jag blir alltid skeptisk när en säljare inte vet mycket om det h*n ska sälja- tänker genast stöldgods...
Hittar ingen annons; slog du till?

Jo, det lät lite misstänksamt kan jag hålla med om...
Skulle kört dit igår kväll men när jag hörde av mig var den redan såld fastän han sa att han skulle sälja den till mig om jag kom. Inte så seriöst. Så nu får jag leta igen...

Du går väl på CykelCitys rea på måndag?
På andra sidan sundet så har de rea på bl.a. Webike (f.d. Roadbikeshop). http://www.webike.dk/

Fick även höra att Bikepro i Malmö har bra rea nu... så det får bli en runda in där...

Aha Jessica, intressant. Vet du vad är det de har rea på? Är det typ "10% på allt" eller är det utvalda coola prylar eller är det strumpor och vantar?

Jag var inne på Bikepro idag och där fanns en del utvalda cyklar på rea. Bland annat en Casati Vinci med Campagnolo Veloce, sänkt med 5000 kr. Funderar på den eller på någon av cykelcitys columbusar. Åsikter?

Vad är priset på Casatin?

Vilka hjul?

12999 :- Hjulen har jag ingen aning om. Jag är glad att jag har börjat följa med i vad växlar är. ...