Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag använder appen ganska mycket, men jag saknar att man varken kan se eller göra klart redan inlagda pass från sin kalender på funbeat-siten, kommer man att lägga till det i senare versioner?

MvH Andreas

Jag har exakt samma problem vilket är jäkligt irriterande. Jag tror man behöver maila Funbeat för att få dem åtgärda denna defekt i appen till kommande version.

har dock inte iphone men android/smartphone och jag kan se passen.

Kan du även "göra klart" passen via din telefon Camilla?

Jag har inte testat det än. utan bara kört från punkt a till punkt b tex hemifrån mej till min syster. och när jag då är framme där jag vill trycker jag på stopp och då sparas passet ja

Frågan är om du kvällen eller veckan innan på datorn lägg ut ett flertal tränings pass att de syns inte på appen utan man måste in via nätbrowser och visa pass och klicka ja genomförde. Jag skulle gärna ser mina tidigtlagt pass på appen särskild tävlinga

Jag har inte testat det Rykno

Du tänker på att tracka med GPS Camilla, det fungerar, det är inte det jag menar.
Det är pass jag lagt in redan via datorn som man inte kan se i appen.

Trackar via GPS?? vad är det du INTE kan se? Andreas

Camilla: Han menar att du kan lägga in ett pass genom att använda GPS:en, så som du beskrev med start och stop.
Han vill kunna "bocka av" ett i kalendern redan inplanerat pass via appen. Om jag förstått det rätt.

Jag önskar också att man kunde se kalende