Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

OK. Då anhåller jag ödmjukast om att få sätta upp funktionen "slå ihop ett appregistrerat pass med inplanerat" på listan för framtida förbättringar.

Edit: Där kom Mikael emellan. Nedanstående var en kommentar på Olles inlägg.

Eller importerat tcx-filer eller hrm-filer! (Väl?)

men varför inte ta bort din inplanerat pass efter du har gjort din app pass?

Nä, jag vill ibland behålla informationen i ett planerat pass, t.ex. detaljerade instruktioner, och bara lägga till utfallet.

Bra att inplanerade pass kommer upp i appen men när jag går in via hemsidan står det att jag har ett inplanerat pass som jag måste bocka av som avklarat eller ej. Kommentaren som jag skrev in via appen står dock med på hemsidan.
Går det att fixa så man ka

Vi kan ordna så att om man redigerar ett pass i telefonen som var inplanerat, så blir det alltid markerat som genomfört. Däremot kan vi inte just nu (på ett tag) lägga upp en fråga hur man vill göra.

Kan det vara en tillfällig genväg att passen blir mark

det låtar bra. för min del är det ofta tiderna som ska justeras efteråt.

Mina inplanerade pass handlar oftast om löpning där det hade varit optimalt bra att kunna komplettera med den runda som appen spelar in och tillhörande tid, sträcka osv.

Jag förstår att det kan krävas en hel del jobb att få till det just nu. Då är det k

Jag är nöjd med att inplanerade pass görs till genomförda om man redigerar i appen. Jag spelar inte in rundor med appen ändå.