Quote from Guest on 31 August 2009, 18:48Hej,
Jag är kanske blind, hursomhelst;
Tycker att det vore super om man kunde klicka på "Sina rundor" och se sina olika resultat på just den rundan.. kanske de tio bästa rundorna samt nån form av utvecklingsrunda för tiden under en dtyckligt vald tidspe
Hej,
Jag är kanske blind, hursomhelst;
Tycker att det vore super om man kunde klicka på "Sina rundor" och se sina olika resultat på just den rundan.. kanske de tio bästa rundorna samt nån form av utvecklingsrunda för tiden under en dtyckligt vald tidspe
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 18:58... och en sådan funktion måste såklart även inkludera vad ANDRA löpare har sprungit på! I större städer springer ju många Funbeatare samma runda och då vore det ju häftigt med en topplista över de snabbaste tiderna, osv 🙂
... och en sådan funktion måste såklart även inkludera vad ANDRA löpare har sprungit på! I större städer springer ju många Funbeatare samma runda och då vore det ju häftigt med en topplista över de snabbaste tiderna, osv 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 20:42Denna funktion har jag oxo saknat!!!
Denna funktion har jag oxo saknat!!!
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 22:56Jag också!
Jag också!
Quote from Funbeat user on 12 September 2009, 01:11väldigt bra idé.
den funktionen skulle verkligen uppskattaas!
väldigt bra idé.
den funktionen skulle verkligen uppskattaas!
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 17:01Det vill jag oxå ha!
Det vill jag oxå ha!
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 16:20Ja åsse. Snälla FunBeat fixa!
Ja åsse. Snälla FunBeat fixa!
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 09:58+1 (t+)
+1 (t+)
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 11:00Håller med.
(Är inte intresserad av att se andras tider på en runda (skulle inte lita på resultaten) men vill kunna jämföra mina egna tider och eventuellt träningskompisars resultat)
Håller med.
(Är inte intresserad av att se andras tider på en runda (skulle inte lita på resultaten) men vill kunna jämföra mina egna tider och eventuellt träningskompisars resultat)
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 15:52"och eventuellt träningskompisars resultat" ?? Då ÄR du ju visst intresserad av andras resultat. Min tanke var att det skulle bli en topplista för den rundan, typ "banrekord". Blir ju bara aktuellt för vanliga rundor som många springer. Alltså inte kors &
"och eventuellt träningskompisars resultat" ?? Då ÄR du ju visst intresserad av andras resultat. Min tanke var att det skulle bli en topplista för den rundan, typ "banrekord". Blir ju bara aktuellt för vanliga rundor som många springer. Alltså inte kors &