Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Det vore kul att t ex kunna få upp sina tider för tidigare år på lopp.

Jag kan bara instämma. Det är en funktion som jag har saknat sen starten. En budgetvariant vore att åtminstone kunna se/söka rundans namn i listan över träningar.

Som det är nu får jag sortera på tid och/eller sträcka och klicka in på varje pass för sig

Ja det är ganska märkligt att en sådan funktion inte finns. Tillhör ju baskraven för en träningsdagbok för löpare. Och personligen tycker jag en sådan funktion är viktigare än att kunna se kartunderlag.

Därför bokför jag min träning också i mitt gamla pr

Ja, egentligen har denna funktion att jämföra pass inget med ritade rundor att göra. För inte skall man behöva rita in något för det. Bättre vore om man kunde söka på något i t.ex. rundans namn (som man borde kunna ange utan att rita någon), eller andra s

Bump!

Jag skulle vilja kunna se alla min tider på en viss runda för att se hur jag utvecklats, och allra helst även kunna jämföra kilometertider för att se var på rundan jag blivit bättre och sämre. Vad jag vet finns det ingen sådan här funktion alls i d

Med nya rapporterna kan du få exakt det du är ute efter Ich. Menar att om du namnger dina rundor så kan du hhämta ut data gällande endast för den rundan, med filtren går det även att finlira så bara relevant data visas, sedan har du de olika sätten att bå

Ah, tack Mikael. Hade inte tanke på att det gick att göra med rapporterna.

12