Quote from Guest on 26 October 2008, 20:46Jag skulle vilja kunna se vem som startat en diskussion och också kunna se vem som skrivit det senaste inlägget.
Det skulle kunna bespara mig en hel massa klick och surftid för jag känner att jag har inte riktigt samma uppfattning om vad som är relevant
Jag skulle vilja kunna se vem som startat en diskussion och också kunna se vem som skrivit det senaste inlägget.
Det skulle kunna bespara mig en hel massa klick och surftid för jag känner att jag har inte riktigt samma uppfattning om vad som är relevant
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 20:56Olle:
Skulle det gå att lägga in namnet i popupen som säger "Klicka för att hoppa till början diskussionen" ? Eller blir det för trögt och går för långsamt?Stina:
Läste ditt inlägg i den andra tråden. 🙂
Olle:
Skulle det gå att lägga in namnet i popupen som säger "Klicka för att hoppa till början diskussionen" ? Eller blir det för trögt och går för långsamt?
Stina:
Läste ditt inlägg i den andra tråden. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 21:06Det är enklare att inte vara med i pratgruppen om det stör.
Jag är inte med i yogagrupper för det verkar segt.
Det är enklare att inte vara med i pratgruppen om det stör.
Jag är inte med i yogagrupper för det verkar segt.
Quote from Bjarne Lewin on 26 October 2008, 21:48Jag tycker att Stinas förslag är jättebra! En kreativ och bra lösning på problem som finns i forumet (t+)
Däremot förstår jag inte vad Jerry menar, vilken popup? var?
Jag tycker att Stinas förslag är jättebra! En kreativ och bra lösning på problem som finns i forumet (t+)
Däremot förstår jag inte vad Jerry menar, vilken popup? var?
Quote from Catharina Brattlin on 26 October 2008, 21:50Om någon medlem frågade mig i en tråd hur läget är med mig, hade jag inte sett det som ett "problem".
Men vi är alla olika.
Om någon medlem frågade mig i en tråd hur läget är med mig, hade jag inte sett det som ett "problem".
Men vi är alla olika.
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 21:51Evely:
Håller du muspekaren över rubriktexten så visas en ruta. Kallas popup ibland av oss programmerare.
Evely:
Håller du muspekaren över rubriktexten så visas en ruta. Kallas popup ibland av oss programmerare.
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 21:55De som är väldigt ordentliga borde genast tillrättavisa felaktiga trådar i de olika grupperna.
Istället svarar de och håller inte tand för tunga om hur rättrogna de är, när det passar dem själva.
De som är väldigt ordentliga borde genast tillrättavisa felaktiga trådar i de olika grupperna.
Istället svarar de och håller inte tand för tunga om hur rättrogna de är, när det passar dem själva.
Quote from Bjarne Lewin on 26 October 2008, 21:56Jerry:
"Vilken popup? Var?" Skrev jag. Jag förstår fortfarande inte var denna popup dyker upp! Förresten hade jag för mig att programmerare kallar denna typ av text för "tool tip text" 😉
Jerry:
"Vilken popup? Var?" Skrev jag. Jag förstår fortfarande inte var denna popup dyker upp! Förresten hade jag för mig att programmerare kallar denna typ av text för "tool tip text" 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 22:02Håll muspekaren över texten "Se vem som startat diskussionen resp. gjort senaste inlägget" så visas en ruta. Ja jag vet att det heter tool tip, kom inte på det bara. 🙂
David:
Du verkar vara en ordentlig man, styr upp allt. 🙂
Håll muspekaren över texten "Se vem som startat diskussionen resp. gjort senaste inlägget" så visas en ruta. Ja jag vet att det heter tool tip, kom inte på det bara. 🙂
David:
Du verkar vara en ordentlig man, styr upp allt. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 22:05Äh, jag bryr mig inte, utan det är mer för de som inte fick vara skolpoliser.
De tycks kunna reta sig på många saker i livet.
Äh, jag bryr mig inte, utan det är mer för de som inte fick vara skolpoliser.
De tycks kunna reta sig på många saker i livet.