Quote from Elias Engqvist on 26 October 2008, 22:16Jerry: Jasså, ni programmerare kallar tool tip för popup - så intressant!
Stina: Vem som startat en diskussion säger väl inget om hur den utvecklas sen - eller vem som skriver vad i den?!
Jerry: Jasså, ni programmerare kallar tool tip för popup - så intressant!
Stina: Vem som startat en diskussion säger väl inget om hur den utvecklas sen - eller vem som skriver vad i den?!
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 22:17Same shit - different name.. 🙂
Same shit - different name.. 🙂
Quote from ellen olsson on 26 October 2008, 22:46Blanda inte ihop oss andra programmerare med Jerry bara...
Blanda inte ihop oss andra programmerare med Jerry bara...
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2008, 22:52Jerry verkar vara programmerarnas talesman (fast jag röstade aldrig på honom)
Jerry verkar vara programmerarnas talesman (fast jag röstade aldrig på honom)
Quote from mårten jansson on 27 October 2008, 07:11Men Sylvia.. Problemet är inte att någon frågar en person hur den mår, utan problemet är att när man kommer hem har man 50 olästa, varav 30 lika gärna kunde fortsatt vara olästa. När det bara är EN tråd eller ens fem är det inget större problem för mig, m
Men Sylvia.. Problemet är inte att någon frågar en person hur den mår, utan problemet är att när man kommer hem har man 50 olästa, varav 30 lika gärna kunde fortsatt vara olästa. När det bara är EN tråd eller ens fem är det inget större problem för mig, m
Quote from Catharina Brattlin on 27 October 2008, 08:09Jo, Denize. Just i det här specifika fallet anser jag att det är DET "problemet" man har hängt upp sig på. Övriga otaliga oneliners har öht inte berörts.
Jag tycker att, kan man inte framföra sina aversioner mot en persons inlägg, antingen på ett trevlig
Jo, Denize. Just i det här specifika fallet anser jag att det är DET "problemet" man har hängt upp sig på. Övriga otaliga oneliners har öht inte berörts.
Jag tycker att, kan man inte framföra sina aversioner mot en persons inlägg, antingen på ett trevlig
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2008, 08:14Håller med dig Sylvia - man kan inte vara intresserad av allas inlägg och man måste kunna hoppa över ointressanta saker utan att få magknip och andnöd!
Håller med dig Sylvia - man kan inte vara intresserad av allas inlägg och man måste kunna hoppa över ointressanta saker utan att få magknip och andnöd!
Quote from Olof Robertson on 27 October 2008, 08:46Dessutom är vi alla olika, vissa skriver på ett sätt och vissa på ett annat. Man kanske kan "känna av" läget och i så fall upplysa den det gäller på ett trevligt sätt, jag tror knappast det är någon som skriver oneliners eller "hur är det med dig" för att
Dessutom är vi alla olika, vissa skriver på ett sätt och vissa på ett annat. Man kanske kan "känna av" läget och i så fall upplysa den det gäller på ett trevligt sätt, jag tror knappast det är någon som skriver oneliners eller "hur är det med dig" för att
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 09:01Vad är denna "hur är det med dig"-tråd? Något jag totalt missat men nu känner mig oerhört nyfiken på!
Vad är denna "hur är det med dig"-tråd? Något jag totalt missat men nu känner mig oerhört nyfiken på!
Quote from Jan Lundquist on 27 October 2008, 09:01"Stina: Vem som startat en diskussion säger väl inget om hur den utvecklas sen - eller vem som skriver vad i den?! "
Absolut att man inte vet hur det utvecklas med tanke på anarkin som råder här men en del startar lite fler trådar än andra som kanske int
"Stina: Vem som startat en diskussion säger väl inget om hur den utvecklas sen - eller vem som skriver vad i den?! "
Absolut att man inte vet hur det utvecklas med tanke på anarkin som råder här men en del startar lite fler trådar än andra som kanske int