Quote from Elias Engqvist on 27 October 2008, 13:50Tror det hade blivit mer On Topic i den här tråden om Evely hade berättat hur hon mådde (eller ignorerat frågan om hon ville vara otrevlig).
Tror det hade blivit mer On Topic i den här tråden om Evely hade berättat hur hon mådde (eller ignorerat frågan om hon ville vara otrevlig).
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 13:58Börja med att se vilken grupp som "stel och ovig" startas i innan drevet går.
Flytta tråden till rätt grupp innan ni anser att ni "äger" tråden.Sedan kan någon komma och kapa den så ni blir hysteriska.
Börja med att se vilken grupp som "stel och ovig" startas i innan drevet går.
Flytta tråden till rätt grupp innan ni anser att ni "äger" tråden.
Sedan kan någon komma och kapa den så ni blir hysteriska.
Quote from Jan Lundquist on 2 December 2008, 17:14Hej Olle,
Är det här något du har funderat på att införa?
Hej Olle,
Är det här något du har funderat på att införa?
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 23:24Hur mår ni?
Själv är jag rätt så trött. Det har varit en lång dag.
😉
Hur mår ni?
Själv är jag rätt så trött. Det har varit en lång dag.
😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 00:41...
...
Quote from Camilla Höög on 5 December 2008, 10:12Nu blev vi gramse igen... 🙂
Nu blev vi gramse igen... 🙂
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 10:31Jag tänkte men skrev inget...
Jag tänkte men skrev inget...
Quote from Olof Robertson on 5 December 2008, 10:37Andreas, vad vill du med dina ... i flertalet inlägg här och var? Tycker du att de är intressantare än någon annan som går off topic? Tillför dom något?
Andreas, vad vill du med dina ... i flertalet inlägg här och var? Tycker du att de är intressantare än någon annan som går off topic? Tillför dom något?
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 10:40Jag kommer ihåg för några veckor sen då Madelaine skrev nåt i samma stil och fick en jäkla utskällning av nån av damerna här för att det var minsann ingen chatsida det här... Då är det kanske lite vänligare att bara skriva "..."
Jag kommer ihåg för några veckor sen då Madelaine skrev nåt i samma stil och fick en jäkla utskällning av nån av damerna här för att det var minsann ingen chatsida det här... Då är det kanske lite vänligare att bara skriva "..."
Quote from Camilla Höög on 5 December 2008, 10:41Jag tolkar hans inlägg som en uppgiven suck och istället för att skriva någon kommentar som bara blir påhoppad om att han skriver nedvärderande etc. så säger han ingenting 🙂
Jag tolkar hans inlägg som en uppgiven suck och istället för att skriva någon kommentar som bara blir påhoppad om att han skriver nedvärderande etc. så säger han ingenting 🙂