Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla funbeatare! Var har jag hamnat? I en tråd kastades jag ut i en religions dispyt och här verkar det avhandlas om man kan tilltala någon personligt i tråden (istället för pm).. Kanske ska ligga lågt tills jag har en riktigt relevant fråga/ svar gäl

jag tolkade det bara som att Lene postat fel jag...

Jag tror allt att hon gjorde det med flit på grund av 😉 i slutet av inlägget.

Ja men varför ... hela tiden? Varför inte bara låta bli att skriva nåt överhuvudtaget? Förstår inte hur man orkar.

Jag tror inte att Andreas D uppfattade ironin i Lenes inlägg.

Jenny: "Ja men varför ... hela tiden? Varför inte bara låta bli att skriva nåt överhuvudtaget? Förstår inte hur man orkar." - syftar du på Lene eller Andreas nu?

Andreas, Lene har jag inte sett såna meddelande från i andra trådar, men däremot Andreas i flera trådar där Madeleine t ex skrivit nåt som inte passar...

Sylvia: Jo det gjorde jag. Men jag funderar på att svara "..." på varenda värdelöst inlägg i framtiden, För man får ju inte säga vad man tycker rakt ut. Om nån tycker jag är dum i huvudet, så hoppas jag att denne säger till mig, så att jag antagligen kan

Andreas D; har Du testat att bara hoppa över inlägg som inte ger Dig nåt? Skulle jag göra som Du vill göra, dvs skriva "..." på varje, för MIG, meningslöst inlägg, hade det blivit väldigt många "..." här i trådarna, kan jag säga. Men jag avstår för jag in

Hålla i rinken å mena det man säger. Var det punkter i söndagsskolan?