Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 10:49Hej alla funbeatare! Var har jag hamnat? I en tråd kastades jag ut i en religions dispyt och här verkar det avhandlas om man kan tilltala någon personligt i tråden (istället för pm).. Kanske ska ligga lågt tills jag har en riktigt relevant fråga/ svar gäl
Hej alla funbeatare! Var har jag hamnat? I en tråd kastades jag ut i en religions dispyt och här verkar det avhandlas om man kan tilltala någon personligt i tråden (istället för pm).. Kanske ska ligga lågt tills jag har en riktigt relevant fråga/ svar gäl
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 10:51jag tolkade det bara som att Lene postat fel jag...
jag tolkade det bara som att Lene postat fel jag...
Quote from Camilla Höög on 5 December 2008, 11:06Jag tror allt att hon gjorde det med flit på grund av 😉 i slutet av inlägget.
Jag tror allt att hon gjorde det med flit på grund av 😉 i slutet av inlägget.
Quote from Olof Robertson on 5 December 2008, 11:10Ja men varför ... hela tiden? Varför inte bara låta bli att skriva nåt överhuvudtaget? Förstår inte hur man orkar.
Ja men varför ... hela tiden? Varför inte bara låta bli att skriva nåt överhuvudtaget? Förstår inte hur man orkar.
Quote from Catharina Brattlin on 5 December 2008, 11:12Jag tror inte att Andreas D uppfattade ironin i Lenes inlägg.
Jag tror inte att Andreas D uppfattade ironin i Lenes inlägg.
Quote from Elias Engqvist on 5 December 2008, 11:56Jenny: "Ja men varför ... hela tiden? Varför inte bara låta bli att skriva nåt överhuvudtaget? Förstår inte hur man orkar." - syftar du på Lene eller Andreas nu?
Jenny: "Ja men varför ... hela tiden? Varför inte bara låta bli att skriva nåt överhuvudtaget? Förstår inte hur man orkar." - syftar du på Lene eller Andreas nu?
Quote from Olof Robertson on 5 December 2008, 12:24Andreas, Lene har jag inte sett såna meddelande från i andra trådar, men däremot Andreas i flera trådar där Madeleine t ex skrivit nåt som inte passar...
Andreas, Lene har jag inte sett såna meddelande från i andra trådar, men däremot Andreas i flera trådar där Madeleine t ex skrivit nåt som inte passar...
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 15:43Sylvia: Jo det gjorde jag. Men jag funderar på att svara "..." på varenda värdelöst inlägg i framtiden, För man får ju inte säga vad man tycker rakt ut. Om nån tycker jag är dum i huvudet, så hoppas jag att denne säger till mig, så att jag antagligen kan
Sylvia: Jo det gjorde jag. Men jag funderar på att svara "..." på varenda värdelöst inlägg i framtiden, För man får ju inte säga vad man tycker rakt ut. Om nån tycker jag är dum i huvudet, så hoppas jag att denne säger till mig, så att jag antagligen kan
Quote from Catharina Brattlin on 5 December 2008, 17:42Andreas D; har Du testat att bara hoppa över inlägg som inte ger Dig nåt? Skulle jag göra som Du vill göra, dvs skriva "..." på varje, för MIG, meningslöst inlägg, hade det blivit väldigt många "..." här i trådarna, kan jag säga. Men jag avstår för jag in
Andreas D; har Du testat att bara hoppa över inlägg som inte ger Dig nåt? Skulle jag göra som Du vill göra, dvs skriva "..." på varje, för MIG, meningslöst inlägg, hade det blivit väldigt många "..." här i trådarna, kan jag säga. Men jag avstår för jag in
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 02:45Hålla i rinken å mena det man säger. Var det punkter i söndagsskolan?
Hålla i rinken å mena det man säger. Var det punkter i söndagsskolan?