Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 15:58Ja, jag var ärlig.
GAAAAAAAAAAAH. <-- Det där är min frustration. Det är ju så infekterat att vara ärlig om vad man tycker när det gäller känsliga saker. Ånger är ju så klart fint, men när man inte happy-go-lucky så blir det såååå jobbigt för alla.
Får
Ja, jag var ärlig.
GAAAAAAAAAAAH. <-- Det där är min frustration. Det är ju så infekterat att vara ärlig om vad man tycker när det gäller känsliga saker. Ånger är ju så klart fint, men när man inte happy-go-lucky så blir det såååå jobbigt för alla.
Får
Quote from Therese Woodhill on 6 December 2008, 21:30Att vara trevlig är otrevligt
Att vara trevlig är otrevligt
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 22:51🙂 Det kan vara nyttigt att fundera över hur man påverkar sina medmänniskor!
🙂 Det kan vara nyttigt att fundera över hur man påverkar sina medmänniskor!
Quote from Bjarne Lewin on 7 December 2008, 21:00Jag har bett om ursäkt till damen i fråga, men jag valde att göra det i ett PM och hon har valt att inte berätta det! Anledningen till att det blev i ett PM var att jag kunde göra det på ett mer konstruktivt sätt där och i sin tur hjälpa henne att får ur
Jag har bett om ursäkt till damen i fråga, men jag valde att göra det i ett PM och hon har valt att inte berätta det! Anledningen till att det blev i ett PM var att jag kunde göra det på ett mer konstruktivt sätt där och i sin tur hjälpa henne att får ur
Quote from Catharina Brattlin on 8 December 2008, 08:52Evely;
"Att jaga en person i tråd efter tråd, samt göra en tråd med ett konstruktivt förlsag off topic, för att personen man vill jaga skrivit där, samt nogsamt se till att alla andra hittar till "grodan" och kan bedöma det hemska. Totalt 5 inlägg mot mi
Evely;
"Att jaga en person i tråd efter tråd, samt göra en tråd med ett konstruktivt förlsag off topic, för att personen man vill jaga skrivit där, samt nogsamt se till att alla andra hittar till "grodan" och kan bedöma det hemska. Totalt 5 inlägg mot mi
Quote from Therese Woodhill on 8 December 2008, 15:33Ser vissa sig själv i spegeln ser de inga fel.
Ser vissa sig själv i spegeln ser de inga fel.
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 15:36Vem skulle de annars se i spegeln?
Vem skulle de annars se i spegeln?
Quote from Therese Woodhill on 8 December 2008, 15:42Dig!
Dig!
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 15:45Hur du kunna se mig i spegeln, om jag inte är i närheten?
Hur du kunna se mig i spegeln, om jag inte är i närheten?
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 15:46du är alltid med mig i tanken david, så det är inga problem.
du är alltid med mig i tanken david, så det är inga problem.