Quote from Guest on 23 March 2013, 19:00Var hittar man info om seedning inför Sthlm Marathon? Är det jag som är blind eller står det ingenting på hemsidan?
Var hittar man info om seedning inför Sthlm Marathon? Är det jag som är blind eller står det ingenting på hemsidan?
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 19:10Jodå. Om du sprungit maran tidigare under 3:15 så kvalar du in i SM-klass.
Annars är det så att man får åberopa tidigare meriter när mn anmäler sig. Efter anmälan är det kört fram till dagarna före start då du kan ta med dig några färska resultat från sa
Jodå. Om du sprungit maran tidigare under 3:15 så kvalar du in i SM-klass.
Annars är det så att man får åberopa tidigare meriter när mn anmäler sig. Efter anmälan är det kört fram till dagarna före start då du kan ta med dig några färska resultat från sa
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 19:10Det brukar inte stå så mycket om det på hemsidan, men om man mailar arrangören kan man får veta vad som gäller för just i år. De kan ju ha ändrat regler/tider sen förra året.
Det brukar inte stå så mycket om det på hemsidan, men om man mailar arrangören kan man får veta vad som gäller för just i år. De kan ju ha ändrat regler/tider sen förra året.
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 19:13Tack!
Jo, jag såg det där om SM. 😉 Det är dock inte riktigt aktuellt än.
Nej, det gäller inte mig. Jag är så förståndig att jag bara ska vara publik. Lite konstigt att det inte står något om seedning på hemsidan tycker jag.
Tack!
Jo, jag såg det där om SM. 😉 Det är dock inte riktigt aktuellt än.
Nej, det gäller inte mig. Jag är så förståndig att jag bara ska vara publik. Lite konstigt att det inte står något om seedning på hemsidan tycker jag.
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 19:21Okej, vi får mejla och fråga.
Okej, vi får mejla och fråga.
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 22:50du kan göra en seedning genom att skicka dina senaste gjorda bästa resultat till info@marathon.se.
annars har du SM-klass där du seedas direkt upp till elit-gruppen.
du kan göra en seedning genom att skicka dina senaste gjorda bästa resultat till info@marathon.se.
annars har du SM-klass där du seedas direkt upp till elit-gruppen.