Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSeeegt
You need to log in to create posts and topics.

Är det bara jag som har upplevt att Funbeat är väldigt segt de senaste dagarna? 🙁
Det var likadant tidigare idag när jag provade på jobbet

Har inte märkt något på någon av de andra sidor jag besöker regelbundet, så problemet borde inte vara på min dat

Definitivt segt!

Två själar en tanke Dennis

Jag har exakt samma fenomen & skulle precis starta en tråd på samma tema om jag bara hade tagit mig fram till "trådstart" nå´n gång 😀

Instämmer! har dock inte varit med på funbeat så länge, så jag trodde att det var så segt...

Jodå, jag har också noterat det.
Undrar var problemet ligger. Underdimensionerade servrar? Olämpliga querys till databasen? (Nörden i mej blir nyfiken)
Hoppas det blir bättre snart i alla fall.

Genererar en hel del dubbelpostningar dessutom.

Till och från är det segt. Ibland går det lika bra som vanligt men ibland går det nästan inte alls. Speciellt dom långa trådarna tar ännu längre tid att ladda. Eftersom mina datakunskaper sträcker sig till on/off msn och komma in på funbeat och använda do

> Undrar var problemet ligger. Underdimensionerade servrar? Olämpliga querys till databasen? (Nörden i mej blir nyfiken)

Glöm inte att databasen ifråga är erkänt usel på att hantera många "samtidiga" queries. Det är ju ingen vältrimmad Oracledatabas vi p

Har också noterat det. Men nu är det fart på den igen eller?? 🙂

Snabbare nu än igår kväll runt 19-21 iaf.

Tycker oxå det varit lite segt men kan inte uppskatta hur länge.