Quote from Lars Mörrby on 22 April 2008, 09:11Ofta segt på kvällarna men bra fart vid morgonfikat.
Utan att ha en aning om vilken SW stack och hårdvara som används samt statistik från
maskinen/erna kan man inte ens gissa.
Ofta segt på kvällarna men bra fart vid morgonfikat.
Utan att ha en aning om vilken SW stack och hårdvara som används samt statistik från
maskinen/erna kan man inte ens gissa.
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 09:31Funbeat använder tyvärr Apaches lungsjuka kusin, alltså Microsoft-IIS/6.0
Funbeat använder tyvärr Apaches lungsjuka kusin, alltså Microsoft-IIS/6.0
Quote from Lars Mörrby on 22 April 2008, 09:38Det visar att man kan bygga bra applikationer även med Microsoft, vilket ger ännu mer kredit till hur fantastiskt duktig Olle egentligen är.
Det visar att man kan bygga bra applikationer även med Microsoft, vilket ger ännu mer kredit till hur fantastiskt duktig Olle egentligen är.
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 16:22Det är väldigt segt.....:-(
Det är väldigt segt.....:-(
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 18:50För egen del tycker jag hastigheten skiljer något enormt från en timme till en annan. Riktigt nyfiken på om Ola kommer å kunna lämna något tekniskt bekännande om effekten. Avseende teknik är det Crystone som hostar Funbeat och får jag gissa fritt, körs fu
För egen del tycker jag hastigheten skiljer något enormt från en timme till en annan. Riktigt nyfiken på om Ola kommer å kunna lämna något tekniskt bekännande om effekten. Avseende teknik är det Crystone som hostar Funbeat och får jag gissa fritt, körs fu
Quote from Lars Mörrby on 22 April 2008, 20:24Jag tittade på möjliga dedikerade servrar, och den största de har har ungefär samma mängd CPU men en fjärdedel av det minne jag har i min laptop.... Disksystemet var i bästa fall speglad disk.
Eftersom antalet användare ökar hela tiden finns nog risk för
Jag tittade på möjliga dedikerade servrar, och den största de har har ungefär samma mängd CPU men en fjärdedel av det minne jag har i min laptop.... Disksystemet var i bästa fall speglad disk.
Eftersom antalet användare ökar hela tiden finns nog risk för
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:29Träningsvägra?
Träningsvägra?
Quote from Elias Engqvist on 22 April 2008, 20:40Vem betalar det här nöjet? Är det enbart annonser?
Vem betalar det här nöjet? Är det enbart annonser?
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:41Betalade med min själ, men vi kanske fick olika pris.
Betalade med min själ, men vi kanske fick olika pris.
Quote from Lars Mörrby on 22 April 2008, 20:42Att det hostas gör det lite svårare att hjälpa till, annars är vi ju flera i databranchen...
Att det hostas gör det lite svårare att hjälpa till, annars är vi ju flera i databranchen...