Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 11:29Synd att kalla det ett kvällsproblem, lika trögt nu!
Nån jobbar väll....
Synd att kalla det ett kvällsproblem, lika trögt nu!
Nån jobbar väll....
Quote from paceUP! on 1 May 2012, 22:11Segt och felmeddelanden igen
Segt och felmeddelanden igen
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 22:15Ja nu är det riktigt räligt. Tur att det finns annat på internet som är roligare.
Jag exporterar min träningsdagbok varannan dag nu för att jag nojjar och funderar starkt på att ta mitt pick och pack men jag har all historik så fint samlad här...
Ja nu är det riktigt räligt. Tur att det finns annat på internet som är roligare.
Jag exporterar min träningsdagbok varannan dag nu för att jag nojjar och funderar starkt på att ta mitt pick och pack men jag har all historik så fint samlad här...
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 11:49Vi jobbar fortfarande stenhårt på att lösa problemen - och vi kommer att ha löst det snart. FunBeat har fått ganska rejält mycket mer besökare sedan årsskiftet och vi har inte hunnit lösa de prestandaproblemen som har blivit följden. Att backupa sin data
Vi jobbar fortfarande stenhårt på att lösa problemen - och vi kommer att ha löst det snart. FunBeat har fått ganska rejält mycket mer besökare sedan årsskiftet och vi har inte hunnit lösa de prestandaproblemen som har blivit följden. Att backupa sin data
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 22:41Är det för många online på söndagkvällar eller är det planerad serverservice på söndagkvällar?
Är det för många online på söndagkvällar eller är det planerad serverservice på söndagkvällar?
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 22:45"Hem" funkar inte i alla fall.. http://www.funbeat.se/ 😛
"Hem" funkar inte i alla fall.. http://www.funbeat.se/ 😛
Quote from paceUP! on 13 August 2012, 10:40Funbeat fungerade inte på hela gårdagskvällen för mig.
Funbeat fungerade inte på hela gårdagskvällen för mig.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 10:44Någon gång mellan 21.30 - 22.00 så uppstod ett problem som gjorde att stora delar av sajten inte kunde användas. Eftersom den typen av problem det handlade om inte upptäcktes av övervakningssystemet så var felet dessvärre kvar hela natten. Vi jobbar idag
Någon gång mellan 21.30 - 22.00 så uppstod ett problem som gjorde att stora delar av sajten inte kunde användas. Eftersom den typen av problem det handlade om inte upptäcktes av övervakningssystemet så var felet dessvärre kvar hela natten. Vi jobbar idag
Quote from Funbeat user on 12 December 2013, 11:16Är det bara jag som har upplevt Funbeat extremt segt de här senaste dagarna? Ladda startsidan tog uppemot 19.36?s nyss... Igår tog det alldeles för många minutrar att importera ett pass och över en minut att få iväg ett personligt meddelande...
Så har d
Är det bara jag som har upplevt Funbeat extremt segt de här senaste dagarna? Ladda startsidan tog uppemot 19.36?s nyss... Igår tog det alldeles för många minutrar att importera ett pass och över en minut att få iväg ett personligt meddelande...
Så har d
Quote from Funbeat user on 12 December 2013, 11:31Vi har just nu lite problem med en eller flera av diskarna som FunBeat körs på. Företaget som driftar servrarna jobbar för närvarande stenhårt på att lösa detta.
Vi har just nu lite problem med en eller flera av diskarna som FunBeat körs på. Företaget som driftar servrarna jobbar för närvarande stenhårt på att lösa detta.