Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSegt som attan efter fökylning
You need to log in to create posts and topics.

Har haft ont i halsen nu i två veckor och i måndags var det dags att ta tag i träningen igen. Men det är sååå seegt. Innan jag vart sjuk tyckte jag inte att det var speciellt jobbigt att springa en mil, inte på världens bästa tid men utan problem i alla f

Ja. Efter 2-3 veckors träning är formen normal igen.

stöööört. tack för svaret dock.

jag tycker det brukar gå snabbare än så, det är mest de första 2-3 passen som känns sega!

Tittar man i Din kalender, Nadja, så skriver Du ju på nästan varenda pass sen tre månader tillbaka att det är segt och jobbigt. Tiderna Du hade då är detsamma som nu, alltså ingen försämring.

Så jag tror att Din antikänsla kommer av att Du helt enkelt in

Kanske har det med barnpassning att göra .??..inte vet jag...Men du borde få in lite rutin på när du kan och vill kuta...å sen naturligtvis utföra det oxså. Småttingar suger men är ju underbara....så det gäller att organisera.hehehe..Har haft samma proble

Jag är förkyld/influensa just nu. Känner mig trött och hängig på mornen men piggare på kvällen och så börjar det om nästa dag. Konstigt?

Sussie, så känns alla mina förkylningar. Alltid. Väldigt segt på mornen, bättre på dagen, och lite segare igen på kvällen.