Quote from Guest on 18 September 2009, 16:26Har haft ont i halsen nu i två veckor och i måndags var det dags att ta tag i träningen igen. Men det är sååå seegt. Innan jag vart sjuk tyckte jag inte att det var speciellt jobbigt att springa en mil, inte på världens bästa tid men utan problem i alla f
Har haft ont i halsen nu i två veckor och i måndags var det dags att ta tag i träningen igen. Men det är sååå seegt. Innan jag vart sjuk tyckte jag inte att det var speciellt jobbigt att springa en mil, inte på världens bästa tid men utan problem i alla f
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 16:36Ja. Efter 2-3 veckors träning är formen normal igen.
Ja. Efter 2-3 veckors träning är formen normal igen.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 16:45stöööört. tack för svaret dock.
stöööört. tack för svaret dock.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 19:29jag tycker det brukar gå snabbare än så, det är mest de första 2-3 passen som känns sega!
jag tycker det brukar gå snabbare än så, det är mest de första 2-3 passen som känns sega!
Quote from Catharina Brattlin on 18 September 2009, 19:44Tittar man i Din kalender, Nadja, så skriver Du ju på nästan varenda pass sen tre månader tillbaka att det är segt och jobbigt. Tiderna Du hade då är detsamma som nu, alltså ingen försämring.
Så jag tror att Din antikänsla kommer av att Du helt enkelt in
Tittar man i Din kalender, Nadja, så skriver Du ju på nästan varenda pass sen tre månader tillbaka att det är segt och jobbigt. Tiderna Du hade då är detsamma som nu, alltså ingen försämring.
Så jag tror att Din antikänsla kommer av att Du helt enkelt in
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:51Kanske har det med barnpassning att göra .??..inte vet jag...Men du borde få in lite rutin på när du kan och vill kuta...å sen naturligtvis utföra det oxså. Småttingar suger men är ju underbara....så det gäller att organisera.hehehe..Har haft samma proble
Kanske har det med barnpassning att göra .??..inte vet jag...Men du borde få in lite rutin på när du kan och vill kuta...å sen naturligtvis utföra det oxså. Småttingar suger men är ju underbara....så det gäller att organisera.hehehe..Har haft samma proble
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 21:26Jag är förkyld/influensa just nu. Känner mig trött och hängig på mornen men piggare på kvällen och så börjar det om nästa dag. Konstigt?
Jag är förkyld/influensa just nu. Känner mig trött och hängig på mornen men piggare på kvällen och så börjar det om nästa dag. Konstigt?
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 23:01Sussie, så känns alla mina förkylningar. Alltid. Väldigt segt på mornen, bättre på dagen, och lite segare igen på kvällen.
Sussie, så känns alla mina förkylningar. Alltid. Väldigt segt på mornen, bättre på dagen, och lite segare igen på kvällen.