Quote from Guest on 8 June 2008, 13:20Hej, tänkte be om lite tips.
Jag ska till Barcelona en vecka (åker nu på torsdag) och undrar om nån här kan tipsa om bra sträckor att löpa på? Helst runt 10K, men alla tips tas tacksamt emot:-)
Jag kommer bo nära Parc e la Citadella och Museu Picasso, al
Hej, tänkte be om lite tips.
Jag ska till Barcelona en vecka (åker nu på torsdag) och undrar om nån här kan tipsa om bra sträckor att löpa på? Helst runt 10K, men alla tips tas tacksamt emot:-)
Jag kommer bo nära Parc e la Citadella och Museu Picasso, al
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 13:30Las Ramblas Tur&Retur i en timme!
Las Ramblas Tur&Retur i en timme!
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 13:45Gör som jag, sätt dig och mät ut en sträcka på satellitbilden 😉
Gör som jag, sätt dig och mät ut en sträcka på satellitbilden 😉
Quote from Fredric Lagerström on 8 June 2008, 14:33Ja du har ju parken nära att springa i men tror att strandpromenaden kan vara en
höjdare att springa längs när jag kollar kartan .
Ha de gött!
Ja du har ju parken nära att springa i men tror att strandpromenaden kan vara en
höjdare att springa längs när jag kollar kartan .
Ha de gött!
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 17:55Har bara varit i Barcelona 1 gång och det var då 40 graders värme och världens skitigaste luft. Åkte in med vit t-shirt och kom ut med grå/svart (mc-semester genom europa). Vi fick panik i värmen/trafiken och alla galna mopedister, så vi vände och körde u
Har bara varit i Barcelona 1 gång och det var då 40 graders värme och världens skitigaste luft. Åkte in med vit t-shirt och kom ut med grå/svart (mc-semester genom europa). Vi fick panik i värmen/trafiken och alla galna mopedister, så vi vände och körde u
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 18:11När jag var i Barcelona så bodde vi så att vi hade nära till Olympiastadion. Sprang dit upp och på gångvägar och trottoarer där uppe. Träffade på ett antal andra löpare på våra morgonjoggar. Grönt och utan den intensiva trafiken.
När jag var i Barcelona så bodde vi så att vi hade nära till Olympiastadion. Sprang dit upp och på gångvägar och trottoarer där uppe. Träffade på ett antal andra löpare på våra morgonjoggar. Grönt och utan den intensiva trafiken.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 19:43precis som leffe har jag de gånger jag varit där sprungit i områdena kring olympiastadion, företrädesvis i backarna upp till berget Mont Juïc. Spring på morgonen, då sover alla bofasta och luften är underbar. Utsikten uppefrån berget i soluppgången går he
precis som leffe har jag de gånger jag varit där sprungit i områdena kring olympiastadion, företrädesvis i backarna upp till berget Mont Juïc. Spring på morgonen, då sover alla bofasta och luften är underbar. Utsikten uppefrån berget i soluppgången går he
Quote from Jan Lundquist on 8 June 2008, 20:06http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=192238
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=192238
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 15:17Jag instämmer i vad Ove & Leif beskrivning av berget Montjuic.
Där ni bor bodde även vi så jag drog den en runda längs med stränderna vid Port Olimpic. Det är en 4-5 km lång sträcka med ett pärlband av stränder. En härlig löparsträcka längs gristrande vi
Jag instämmer i vad Ove & Leif beskrivning av berget Montjuic.
Där ni bor bodde även vi så jag drog den en runda längs med stränderna vid Port Olimpic. Det är en 4-5 km lång sträcka med ett pärlband av stränder. En härlig löparsträcka längs gristrande vi
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 15:17Jag instämmer i vad Ove & Leif beskrivning av berget Montjuic.
Jag instämmer i vad Ove & Leif beskrivning av berget Montjuic.