Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSemester i Barcelona...
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej, tänkte be om lite tips.
Jag ska till Barcelona en vecka (åker nu på torsdag) och undrar om nån här kan tipsa om bra sträckor att löpa på? Helst runt 10K, men alla tips tas tacksamt emot:-)
Jag kommer bo nära Parc e la Citadella och Museu Picasso, al

Las Ramblas Tur&Retur i en timme!

Gör som jag, sätt dig och mät ut en sträcka på satellitbilden 😉

Ja du har ju parken nära att springa i men tror att strandpromenaden kan vara en
höjdare att springa längs när jag kollar kartan .
Ha de gött!

Har bara varit i Barcelona 1 gång och det var då 40 graders värme och världens skitigaste luft. Åkte in med vit t-shirt och kom ut med grå/svart (mc-semester genom europa). Vi fick panik i värmen/trafiken och alla galna mopedister, så vi vände och körde u

När jag var i Barcelona så bodde vi så att vi hade nära till Olympiastadion. Sprang dit upp och på gångvägar och trottoarer där uppe. Träffade på ett antal andra löpare på våra morgonjoggar. Grönt och utan den intensiva trafiken.

precis som leffe har jag de gånger jag varit där sprungit i områdena kring olympiastadion, företrädesvis i backarna upp till berget Mont Juïc. Spring på morgonen, då sover alla bofasta och luften är underbar. Utsikten uppefrån berget i soluppgången går he

http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=192238

Jag instämmer i vad Ove & Leif beskrivning av berget Montjuic.
Där ni bor bodde även vi så jag drog den en runda längs med stränderna vid Port Olimpic. Det är en 4-5 km lång sträcka med ett pärlband av stränder. En härlig löparsträcka längs gristrande vi

Jag instämmer i vad Ove & Leif beskrivning av berget Montjuic.
Där ni bor bodde även vi så jag drog den en runda längs med stränderna vid Port Olimpic. Det är en 4-5 km lång sträcka med ett pärlband av stränder. En härlig löparsträcka längs gristrande vi

12