Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen med på Mälaren Runt, 8 dagar, 40 mil 🙂

Häng med hela veckan, några dagar eller bara en.
Erbjudandet i korthet: 36, 62, 45, 47, 44, 55, 64, 47 km 😉

Informationen om boenden, luncher och spår är nu klar, se nedan.
Senast nytt om transporter a

Vill vara med, men frågan är hur länge jag vågar hänga med, så tätt inpå Skövdes ultrafestival, som jag får anse som viktigast i år.

Hur långt är det emellan?
Ska du köra 48 igen!!!?

Start den 24:e
och Ja på den andra frågan

Imponerande logistik måste jag säga och jag blev mycket intresserad att hänga på hela vägen runt Mälaren.

Det är semesterkassan som behöver sparas ihop. Hur räknar jag då? Kostnad för vh boende i flerbäddsrum + lakan + handukar + maten. Kan det mellan t

Janne: Ok, ta fyra första. Då blir det en lång, och lätt att ta sig hem från Köping.

Moss: ja en femhundring bör räcka, jag har inte kolla alla priser. Det som kan komma till är kostnaden för transport av ev extra väska. Vh i Kallhäll sa att de kunde kör

Djävligt rolig å bra grej...å hade det handlat om Dalälven fram å åter så hade jag absolut hängt med på flera sträckor. Avståndet till loppet avskräcker alltså...men man vet ju aldrig. Skitakul...kör på nu bara..!

Kul initiativ! Det är mycket sannolikt att jag hänger med några sträckor, mest troligt några av de första.

Men - om ni inte drar ut på löpningen något alldeles väldigt den sista sträckan går inte Midnattsloppet förrän en vecka efter målgång.

Fast egentligen vill jag med till Kungsör, då du förmodligen kommer att springa förbi (i alla fall nästan) mitt gamla hus och definitivt dom grusvägar som jag en gång i tiden började min löparkarriär på.

Strax efter 9km, när asfalten lämnas och till 14km

Lite beroende på semester eller jobb så ska jag försöka att vara med i början. Bor i Kallhäll så om inte annat kan jag vara hejarklack BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-happy105.gif