Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Häftigt upplägg 🙂 jag kanske hänger med på cykel (L)

Karin: oj då, noterat fel, ja jag är iaf anmäld. Då får vi väl ha en riktigt lång avslutningsmiddag.

Janne: men självklart, kul!!!

Heja heja Camilla 🙂

Det finns mycket att se. Härligt Lise (L)

Lätt något som ligger högt upp på listan för eventuell sensommarsemester. Gött att få kuta lite med Bernt också (L).

Detta ser jag fram emot. Mycket bra planering.

Tack 🙂
Lagt in lite logi priser: bädd, lakan, handduk, frukost ca 400kr på de jag kollat.
Ritat spåret på dag 2 första halvan.

Bra att vara sjuk ibland. Man tid att fundera på väsentligheter 🙂

Borde det inte vara perfekt att hitta någon som bara vill springa halva sträckan (precis som jag) och då andra hälften.
Då skulle vi kunna ha min bil som följebil och dela upp löpningen/

Tack Bern för prisinfo.

Jan-Erik: Följebilen borde kunna lösa en del av våra transportproblem av kläder m.m och där kan vi ha en del mat också som gör lunchkostnaderna billigare. Är det fint väder så sitter man ju gärna ute o äter något gott kallskuret.

🙂 skulle ju vara en jättebra lösning på transporterna, ökad komfort och en skön säkerhet.

Vet inte om det är något rekord men det är långt! Har läst att folk sprungit både runt Vänern och Vättern.

Jag har åkt skridskor över två sjöar. Mälaren och Hjäl

Lagt till spår för dag 3 andra halvan: Sagån-Irsta-Västerås-Lövudden.

Västeråsarna! - går det att springa från Irsta söder om flygplatsen till strandpromenaderna i Västerås.

Jag har inte fått in några fler prisuppgifter på boenden.

Nu finns det spår till alla sträckor.
De sist in nu var på dag 3 mellan Bredsan och Sagån. Två att välja; via Enköping eller båtflyktingvägen 😉

(konstigt att det är så glest med förbindelser över de båda åarna: Enköpingsån och Sagån???)