Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 18:53Uppdatering Kallhällsbadet: De vill ha 700-1000 kr för att köra våra väskor till Bredsand.
(:@ funkar ju bara om vi blir typ minst 7 pers)
Uppdatering Kallhällsbadet: De vill ha 700-1000 kr för att köra våra väskor till Bredsand.
(:@ funkar ju bara om vi blir typ minst 7 pers)
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 09:37Jag kan nog fixa transport av väskorna till Bredsand. Tänkte hänga med på den sträckan.
Jag kan nog fixa transport av väskorna till Bredsand. Tänkte hänga med på den sträckan.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 12:04Härligt initiativ Bernt, jag räknar med att springa hela rundan med er. 🙂
Härligt initiativ Bernt, jag räknar med att springa hela rundan med er. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 21:20Kanon Jonas o Jonas(t+)
Kanon Jonas o Jonas(t+)
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 23:27Bredsand Vandrarhem 5-6/8 2012:
Gemensam dusch och toalett samt tillgång till kök.2st. enkelrum, 625:-/rum
3st. 2-bäddsrum, 875:-/rum
1st. 2-bäddsrum med våningssäng, 550:-/rum
3st. 4-bäddsrum med våningssäng, 850:-/rum
3st. 6-bäddsrum med våningss
Bredsand Vandrarhem 5-6/8 2012:
Gemensam dusch och toalett samt tillgång till kök.
2st. enkelrum, 625:-/rum
3st. 2-bäddsrum, 875:-/rum
1st. 2-bäddsrum med våningssäng, 550:-/rum
3st. 4-bäddsrum med våningssäng, 850:-/rum
3st. 6-bäddsrum med våningss
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 19:20Yipieee!!! Första Mälaren Runtsträckan färdigrekad. Det blev etapp 8. Södertälje till avslutningen vid Birger Jarls torn på Riddarholmen. Startade vid vh som ligger precis vid gamla Södertäljebron där vår "bana" går. Kollade in vh och det ser bra ut: Telg
Yipieee!!! Första Mälaren Runtsträckan färdigrekad. Det blev etapp 8. Södertälje till avslutningen vid Birger Jarls torn på Riddarholmen. Startade vid vh som ligger precis vid gamla Södertäljebron där vår "bana" går. Kollade in vh och det ser bra ut: Telg
Quote from Katarina Lindbäck on 24 April 2012, 22:22Hoppas på att komma i form så jag kan vara med på några sträckor i alla fall. Grymt kul ide!
Hoppas på att komma i form så jag kan vara med på några sträckor i alla fall. Grymt kul ide!
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 23:30Kul Peter! Ja, det är ju semestertider då (H)
Kul Peter! Ja, det är ju semestertider då (H)
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 10:45Låter ju som en himla skoj grej alltså, men hur går det till egentligen? Bokar alla rum inviduellt, eller samordnas det på något sätt?
Låter ju som en himla skoj grej alltså, men hur går det till egentligen? Bokar alla rum inviduellt, eller samordnas det på något sätt?
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 20:03Alla bokar själva.
Jag har inte börjat boka ännu. Jag kommer att boka bädd i sovsal där det finns.
Dubblerum där inte sovsalar finns och delar gärna dubbelrummen.
Rektur:
På måndag kl 10:00 springer jag etapp 1. Start från Birger Jarls torn på Riddarho
Alla bokar själva.
Jag har inte börjat boka ännu. Jag kommer att boka bädd i sovsal där det finns.
Dubblerum där inte sovsalar finns och delar gärna dubbelrummen.
Rektur:
På måndag kl 10:00 springer jag etapp 1. Start från Birger Jarls torn på Riddarho