Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 12:45Bernt, Jag delar gärna med dig, de distanser du nämner och efterfrågar någon att dela med.
När betalar man? Gör man det där eller ska det göras innan?
Bernt, Jag delar gärna med dig, de distanser du nämner och efterfrågar någon att dela med.
När betalar man? Gör man det där eller ska det göras innan?
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 22:29Kul Marcus!
Vi betalar vid ankomst.
Kom ihåg att boka Kallhäll och Södertälje.
Kul Marcus!
Vi betalar vid ankomst.
Kom ihåg att boka Kallhäll och Södertälje.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 10:20Hur var det med förare till följebilen. Hade jag en (eller flera) som var villiga att köra.
För mig är det viktigast att inte springa i slutet och att jag vill springa dag 5 Köping-Eskilstuna.
Hur var det med förare till följebilen. Hade jag en (eller flera) som var villiga att köra.
För mig är det viktigast att inte springa i slutet och att jag vill springa dag 5 Köping-Eskilstuna.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 21:27Hej,
Jag kan som sagt tänka mig att köra. Det spelar ingen större roll vilka dagar jag springer egentligen, så det ska inte vara några problem. Jag hade väl tänkte springa 5-6 dagar egentligen men är inte hela världen om jag måste köra 4 dagar heller. Det
Hej,
Jag kan som sagt tänka mig att köra. Det spelar ingen större roll vilka dagar jag springer egentligen, så det ska inte vara några problem. Jag hade väl tänkte springa 5-6 dagar egentligen men är inte hela världen om jag måste köra 4 dagar heller. Det
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 22:28Bra Hans, gör upp med Jan-Erik.
Första dagen kan ni ju ställa bilen i Kallhäll och åka pendeln in till starten så kan alla springa.
Pendeln tar bara ca 20 min.
Bra Hans, gör upp med Jan-Erik.
Första dagen kan ni ju ställa bilen i Kallhäll och åka pendeln in till starten så kan alla springa.
Pendeln tar bara ca 20 min.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 08:25Det skulle kunna vara ett utmärkt allternativ. Men alla andras packningar. Men det är detaljer.
Känns snart som jag är "fast" och ska börja boka alla övernattningar. 🙂
Det skulle kunna vara ett utmärkt allternativ. Men alla andras packningar. Men det är detaljer.
Känns snart som jag är "fast" och ska börja boka alla övernattningar. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 12:30Om jag bara kan hänga på en sträcka - vilken rekommenderar ni då?
Om jag bara kan hänga på en sträcka - vilken rekommenderar ni då?
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 15:39De jag tycker är finast:
1. Första Riddarholmen - Kallhäll
2. Sista Södertälje - RiddarholmenBåda på mestadels bilfria sträckor utmed Mälarstranden 🙂
Köping - Mälarbaden oxå bitvis utmed Mälaren OCH med Janne som expertguide 🙂
Även nästa sträcka t
De jag tycker är finast:
1. Första Riddarholmen - Kallhäll
2. Sista Södertälje - Riddarholmen
Båda på mestadels bilfria sträckor utmed Mälarstranden 🙂
Köping - Mälarbaden oxå bitvis utmed Mälaren OCH med Janne som expertguide 🙂
Även nästa sträcka t
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 17:12Tack Bernt. 🙂
Håll tumme att jag får ihop allt så jag kan vara med på någon sträcka. Återkommer senare om det och vilken sträcka.
Tack Bernt. 🙂
Håll tumme att jag får ihop allt så jag kan vara med på någon sträcka. Återkommer senare om det och vilken sträcka.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 11:35Bernt, Nu har jag också bokat Kallhäll och Södertälje! Skönt att ha det klart. Tror jag kommer att strunta i babyjogger. Känns som vi kommer att lösa logisitken med packningen och blir nog finare löpning utan vagn också eftersom vi då kan springa närmare
Bernt, Nu har jag också bokat Kallhäll och Södertälje! Skönt att ha det klart. Tror jag kommer att strunta i babyjogger. Känns som vi kommer att lösa logisitken med packningen och blir nog finare löpning utan vagn också eftersom vi då kan springa närmare