Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tider för löpningen tisdag 1 maj. Etapp 2, 64+ km, Kallhäll till Bredsand, Enköping.
Pendeltåg från Stockholm C 07:43 till Kallhäll 8:05.
Kiosk/matställen; Bro, Bålsta, lunchpaus och Grillby.
Om vi hittar en genväg från Ekolsund till Bredsand kan det händ

Fin provlöpning av etapp 1: GPS-spår: http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=1561474

Badplatser, serveringar och kiosker med jämna mellanrum.
Flera sträckor med stig som är svårframkomlig med jogger men alternativ finns.

Idag etapp 2. Lyckades korta "banan" mellan Grillby och Bredsand med 2 km. Finns en genväg på vägen ut ur Bålsta vi ska ta i sommar. Lite kortare men framförallt finare. Mycket flackare än etapp 1. Mest asfalt, vid Ekolsund lite makadam; gammal banvall.

Bra pepping. Är taggad på första tre dagarna. Kul med uppdatering, kan bli hur kul som helst;)

Säg till när du bokar boendet Bernt. Jag ska definitivt med. Planerat hela sträckan såklart.

Om några dagar. Hörs!

Passar på att lyfta följebil igen. Jag vet inte om jag vill köra fyra dagar, men kan i alla fall tänka mig att köra några dagar. Jag har planerat för hela veckan, men min kropp har nog inget emot att ta det lugnt några av dagarna :-).

Jag ville springa de första dagarna fram till Kungsör. Därefter vill jag köra.
Nu skulle jag kunna förändra det schemat lite. Dag 5 (Köping-Eskelstuna) vill jag springa då banan passerar mitt gamla hus och på vägar där jag började min löparkarriär för 23

Väldigt bra om vi kunde få ihop till en följebil!

Nu har jag bokat boende 🙂
I Kallhäll och Södertälje sovsal.

I Bredsand, Västerås, Köping och Strängnäs 2-bäddsrum/stugor - VEM VILL DELA MED MIG???

I Mälarbaden 4-bäddsstuga - VILKA VILL DELA MED MIG???