Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 09:04Ha det så bra och njut av allt!
Om jag hänger med på någon sträcka så ringer jag 🙂
Ha det så bra och njut av allt!
Om jag hänger med på någon sträcka så ringer jag 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 23:32Tack för löpningen idag. Det var kul.
Jag fortsatte sedan och fick ihop 65 Km.
http://www.teamfakta.se/default.asp?TitelID=537
Lycka till med löpningen imorgon och resten av veckan.
Tack för löpningen idag. Det var kul.
Jag fortsatte sedan och fick ihop 65 Km.
http://www.teamfakta.se/default.asp?TitelID=537
Lycka till med löpningen imorgon och resten av veckan.
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 19:10Vi är nu framme i Bredsand camping utanför Enköping. Förtsadagen blev ca35km dagens etapp slutare på ca60km.
Vi är nu framme i Bredsand camping utanför Enköping. Förtsadagen blev ca35km dagens etapp slutare på ca60km.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 17:55Vi är nu i Köping innersta viken på Mälaren. Hälften avklarat. Drygt 20mil. Nu är det sydsidan kvar att springa. Hör gärna av er om någon vill med en bit. 🙂
Vi är nu i Köping innersta viken på Mälaren. Hälften avklarat. Drygt 20mil. Nu är det sydsidan kvar att springa. Hör gärna av er om någon vill med en bit. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 20:16Mälaren runt sista etapp startar kl 9 från Södertälje, Mälarbron eller Täljevandrarhem. Vi har gärna med oss några gästlöpare på sista dagen. 🙂
Mälaren runt sista etapp startar kl 9 från Södertälje, Mälarbron eller Täljevandrarhem. Vi har gärna med oss några gästlöpare på sista dagen. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 20:3408:12 går ett tåg från T-centralen. Anländer till Södertälje 9:03. Vi kan vänta bara vi vet. Annars kan man ansluta i Norsborg ca 11:30. Där kommer jag ansluta efter jag parkerat bilen på Riddarholmen.
08:12 går ett tåg från T-centralen. Anländer till Södertälje 9:03. Vi kan vänta bara vi vet. Annars kan man ansluta i Norsborg ca 11:30. Där kommer jag ansluta efter jag parkerat bilen på Riddarholmen.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 23:22Lördag 11 aug:
5 h 49 min, 47,42 km
Mälaren runt dag 8, FINAL!!! Södertälje - Masmo, lunch - Skärholmsbadet, stretch/gym - Mälarhöjdsbadet, glass - Liljeholmen, sista glassen med gänget 🙁
Janne körde in bilen och mötte upp oss vid Sturehovs slott, Nors
Lördag 11 aug:
5 h 49 min, 47,42 km
Mälaren runt dag 8, FINAL!!! Södertälje - Masmo, lunch - Skärholmsbadet, stretch/gym - Mälarhöjdsbadet, glass - Liljeholmen, sista glassen med gänget 🙁
Janne körde in bilen och mötte upp oss vid Sturehovs slott, Nors
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 23:28Sannerligen inspirerande! Tack för rapporteringen!
Sannerligen inspirerande! Tack för rapporteringen!
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 15:37Låter som en löpardröm efter fått ett snack med Marcus. Kul idé och spännande läsning. Grattis alla som deltog;)
Låter som en löpardröm efter fått ett snack med Marcus. Kul idé och spännande läsning. Grattis alla som deltog;)
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 19:05Absolut Daniel. En liten dröm som gick i uppfyllelse 🙂
Jag håller på att försöka ladda upp spåren från Garmin till Funbeat men det går trögt och avbryts hela tiden.
Absolut Daniel. En liten dröm som gick i uppfyllelse 🙂
Jag håller på att försöka ladda upp spåren från Garmin till Funbeat men det går trögt och avbryts hela tiden.