Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej alla glada atleter! 😀

Jag har märkt att när jag läser in flera aktiviteter från samma dag, så får jag upp den senaste aktiviteten först för genomgång. 🙁

När jag cyklat till jobbet fram och tillbaka vill jag ju kommentera ditresan först och hemres

Så blir det för mig också (Garmin FR305). Ett förbättringsförslag alltså, bra!

Vad händer om du anger tidpunkten för träningen? Kan det vara ett alternativ?

Tidpunkten kommer automatiskt ifrån klockan, så det är inte problemet.

Då får man väl lura systemet och notera att man cyklade från jobbet på morgonen och till jobbet på kvällen.

Nja, det är så här att om jag t.ex. cyklar ett par mil ut i skogen. Sedan springer lite terräng där och sedan cyklar en längre loop hem igen så brukar jag spara det i klockan som tre olika träningspass. När jag laddar upp dem till Funbeat så säger den "Gå

Människan mot maskinen

Programmeraren mot användaren brukar jag säga

Man tycker att det inte borde vara för svårt att lägga till möjligheten att bestämma manuellt vilken ordning passen ska visas... men misstänker att det är rätt lågprio med tanke på allt annat Olle har på bordet.

Det kan vara väldigt förvirrande om man tränat en vecka utan att synka. Då kommer pass från olika dagar och tider huller om buller.
En lösning är att först synka upp passen. Sedan istället för att gå igenom passen i den ordning som Funbeat föreslår så går

12