Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 10:41Ja, Garmin Connect är ett bra föredöme. Där hamnar passen direkt och okommenterade i en lista som man sedan väljer från.
Ja, Garmin Connect är ett bra föredöme. Där hamnar passen direkt och okommenterade i en lista som man sedan väljer från.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 11:55Ja det går att lura systemet, gå ur passet utan att spara och gå till förstasidan.
Gula rutan säger att du har 2 inlästa pass att redigera och om du klickar där så kommer de i tidsordning (morgon först)
Ja det går att lura systemet, gå ur passet utan att spara och gå till förstasidan.
Gula rutan säger att du har 2 inlästa pass att redigera och om du klickar där så kommer de i tidsordning (morgon först)
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:49Att presentera dem i tidsordning istället för i objektordning som de råkar hamna i databasen är ingen större ändring precis.
Att presentera dem i tidsordning istället för i objektordning som de råkar hamna i databasen är ingen större ändring precis.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:51Se där! Det ska jag testa. Jag får nog ett tillfälle redan ikväll.
Se där! Det ska jag testa. Jag får nog ett tillfälle redan ikväll.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 18:22Just nu när jag läste in var det inte ordnat i tidsordining alls, varken hit eller dit. Men man ser ju direkt när passet började och längd så det brukar inte vara svårt att veta vad som är vad.
Just nu när jag läste in var det inte ordnat i tidsordining alls, varken hit eller dit. Men man ser ju direkt när passet började och längd så det brukar inte vara svårt att veta vad som är vad.
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 02:21Tack för alla svar!
Känns bra att veta att man inte är ensam när tekniken går emot en. 🙁
@Anders Andersson: Det där låter som en bra lösning på mitt problem (t+), så kommer jag också att göra i fortsättningen. 🙂
Mvh/Crille
Tack för alla svar!
Känns bra att veta att man inte är ensam när tekniken går emot en. 🙁
@Anders Andersson: Det där låter som en bra lösning på mitt problem (t+), så kommer jag också att göra i fortsättningen. 🙂
Mvh/Crille