Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Idag genomför vi steg 2 i serverflytten som påbörjades i somras. Steg 2 innebär att FunBeat får fler servrar vilket är nödvändigt för att sajten ska fungera så bra som möjligt vid högre belastning. Det innebär också att det blir lite lättare för oss att u

Tillägg:

I samband med dagens serveruppgradering lägger vi också upp följande småjusteringar:

* Import av filer för de som skapar träningsprogram är återigen igång. Man kan ladda upp csv-filer (men inte excel-filer). XLS-filer kan enkelt exporteras till

(t+)

(t+) Kanske fixar ni också en direktimport av pwx-filer (timex) när ni ändå håller på?

Kanske lägger ni också till en "Nästa olästa diskussion>>"-knapp efter spärrade diskussioner?

(t+)

Allt kan bli bättre men generellt upplever jag att Funbeat flyter på fint numera! Nu fick jag ju den lilla bug jag var drabbad av fixad på något dygn också, så alla plus till Fb. 🙂

Att publicera träningspass på Twitter fungerar ej i dag. Är det tillfälligt i dag pga uppgraderingen?

Jag lyckas inte ladda upp tcx filer idag heller, kanske också något som har med arbetet att göra?

Vi håller på och undersöker både Twitter-problemet och uppladdningen av tcx-filer. (Kan tilläggas att det fungerar i vissa fall - om nu någon blir förvirrad när det faktiskt fungerar).