Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Christian: Kan du maila mig tcx-filer du försöker ladda upp? (olle@funbeat.se)

Olle: Jag har fått den att fungera nu, visade sig att filen var oväntat stor trots bara ett 12km pass.. Men felet låg hos mig inte hos er!! Tack ändå!

Hej!
Loggad träning igår registrerades inte på Facebook.
Tillfälligt pga serveruppgradering???

I samband med uppgraderingen av servrarna gjorde vi också en uppgradering av FunBeats koppling mot Facebook, eftersom Facebook håller på och inför förändringar kring hur den kopplingen fungerar.

FunBeat uppdaterar successivt (i takt med att man loggar i

Hur tar man bort facebookfrågan? Jag vill inte koppla mitt FB till FB.

Mats: Jag klickade in på frågan och valde sen "Skip" för att få bort frågan samt att inte koppla mot den andra FB.

Frågan dyker bara upp om man tidigare har haft sitt FunBeat kopplat mot Facebook (samt om kopplingen har löpt ut).

För att ta bort kopplingen, gå bara till "Mina inställningar" och sedan "Andra sajter" i vänstermenyn. Högst upp på sidan finns Facebook-ko

Har ni fått någon klarhet i vad som krånglar med publiceringen på Twitter? För mig fungerar det fortfarande inte (men för vissa andra).

Sofia: Just nu har vi inte fått några rapporter om att Twitter-publiceringen fortfarande skulle strula. Prova att koppla loss kopplingen och sedan koppla på den igen.

1. Från Twitter: Klicka på Kugghjulet uppe till höger -> Settings -> Apps -> Revoke Acc

Tack, jag ska prova det.