Quote from Guest on 12 April 2013, 15:08Hej, för att göra en lång historia kort så verkar det som att jag har drabbats av sesamoditis, alltså en inflammation i och/eller runt sesambenen. Ska få en magnetröntgen om några veckor.
Jag har gått med detta i snart tre månader. Så nu undrar jag om n
Hej, för att göra en lång historia kort så verkar det som att jag har drabbats av sesamoditis, alltså en inflammation i och/eller runt sesambenen. Ska få en magnetröntgen om några veckor.
Jag har gått med detta i snart tre månader. Så nu undrar jag om n
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 15:18Jag är/var otålig då jag lyckades få detta förra sommaren, så jag har klippt till dubbla gelkuddar med hål i som avlastar just sesambenen som jag tejpar dit varje pass, funkar fin fint. Nackdelen är väl att det inte direkt blir bättre, kör jag två pass ut
Jag är/var otålig då jag lyckades få detta förra sommaren, så jag har klippt till dubbla gelkuddar med hål i som avlastar just sesambenen som jag tejpar dit varje pass, funkar fin fint. Nackdelen är väl att det inte direkt blir bättre, kör jag två pass ut
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 10:44Ja, det verkar segdraget att få det här problemet. Men då tänker jag alltså rätt när jag har köpt något som kallas Dancer´s pad? Verkar fungera på samma sätt att det avlastar runt sesambenen. Mitt problem är dock att jag fortfarande efter tre månader fort
Ja, det verkar segdraget att få det här problemet. Men då tänker jag alltså rätt när jag har köpt något som kallas Dancer´s pad? Verkar fungera på samma sätt att det avlastar runt sesambenen. Mitt problem är dock att jag fortfarande efter tre månader fort
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 10:59Precis, efter samma princip, men en kudde som går nästan hela vägen under främre trampdynan ut till lilltån så att jag inte blir högre på insidan av trampdynan.
Precis, efter samma princip, men en kudde som går nästan hela vägen under främre trampdynan ut till lilltån så att jag inte blir högre på insidan av trampdynan.