Quote from Guest on 24 June 2008, 18:09En snabb fråga - om man kört backträning och man sprungit uppför 6 ggr vad ska man fylla i då, antal sets eller antal repetetioner? Vad är skillnaden?
En snabb fråga - om man kört backträning och man sprungit uppför 6 ggr vad ska man fylla i då, antal sets eller antal repetetioner? Vad är skillnaden?
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 18:19Om du först springer tre och sedan tar en längre vila innan du kör de tre sista så har du gjort två set om tre repetitioner vardera. Annars är det sex repetitioner.
Om du först springer tre och sedan tar en längre vila innan du kör de tre sista så har du gjort två set om tre repetitioner vardera. Annars är det sex repetitioner.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 18:20Repetitioner i det där fallet vore antalet steg du tog och set hur många gånger du sprang uppför backen.Så det är set du fyller i.
Repetitioner i det där fallet vore antalet steg du tog och set hur många gånger du sprang uppför backen.Så det är set du fyller i.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 18:21Tydligen finns det olika svar på en sådan fråga när det gäller löpträning 🙂
Tydligen finns det olika svar på en sådan fråga när det gäller löpträning 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 18:30Har det någon betydelse?
Har det någon betydelse?
Quote from Galderma Fritidsförening on 24 June 2008, 19:03Huvudsaken är väl att man själv förstår. 🙂
Huvudsaken är väl att man själv förstår. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 19:04Jag blev förvirrad.
Jag blev förvirrad.
Quote from Elias Engqvist on 24 June 2008, 19:05Ung. som att hålla reda på rundorna!
Ung. som att hålla reda på rundorna!
Quote from Catharina Brattlin on 24 June 2008, 19:10"Min" backe, som jag kör backintervaller i, är 300 m lång och heter något så bonnigt som Gislasträtetbacken (på äkta Blekingemål). När jag springer i den skriver jag helt enkelt (som i tisdags) "7 x Gislasträtetbacken á 300 m" och "7 x vilojogg ner". Inga
"Min" backe, som jag kör backintervaller i, är 300 m lång och heter något så bonnigt som Gislasträtetbacken (på äkta Blekingemål). När jag springer i den skriver jag helt enkelt (som i tisdags) "7 x Gislasträtetbacken á 300 m" och "7 x vilojogg ner". Inga
Quote from Elias Engqvist on 24 June 2008, 19:11Det finns ju apparater som orkar - men, vem bryr sig?
Det finns ju apparater som orkar - men, vem bryr sig?