Quote from Guest on 5 June 2012, 08:15Någon som sprungit maran i Shanghai? Jag var där för ett par år sen och är lite sugen på att åka tillbaks och tänkte eventuellt kombinera med att springa den här gången i så fall. Kul stad tyckte jag tänker mig att det skulle kunna vara ett häftigt lopp.
Någon som sprungit maran i Shanghai? Jag var där för ett par år sen och är lite sugen på att åka tillbaks och tänkte eventuellt kombinera med att springa den här gången i så fall. Kul stad tyckte jag tänker mig att det skulle kunna vara ett häftigt lopp.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 08:25Ja, jag sprang där förra året. Ett ganska lättsprunget lopp, med en hög bro att springa över efter 5km, sedan ganska flackt resten.
Det var kaos vid start, eftersom halvmara och helmara startade i samma startgrupp/led/tid, och fun-run startade bredvid, vi
Ja, jag sprang där förra året. Ett ganska lättsprunget lopp, med en hög bro att springa över efter 5km, sedan ganska flackt resten.
Det var kaos vid start, eftersom halvmara och helmara startade i samma startgrupp/led/tid, och fun-run startade bredvid, vi
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 08:27Jo, en sak till, luften är ju kass i Shanghai. Loppet gick på en söndag morgon, den tid på veckan då luften borde vara som bäst, och dessutom var det ovanligt kallt (5 grader) när starten gick, så det var rätt hyffsat luft. Förutom en sektion på slutet, d
Jo, en sak till, luften är ju kass i Shanghai. Loppet gick på en söndag morgon, den tid på veckan då luften borde vara som bäst, och dessutom var det ovanligt kallt (5 grader) när starten gick, så det var rätt hyffsat luft. Förutom en sektion på slutet, d
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 15:30Niklas, stort tack för en mycket utförlig och bra beskrivning! Lite blandade erfarenheter då låter det som. Jag måste haft tur när jag var där för jag upplevde inte att luften var så dålig, men det skiftar förstås och jättebra är den säkert aldrig.
Jag
Niklas, stort tack för en mycket utförlig och bra beskrivning! Lite blandade erfarenheter då låter det som. Jag måste haft tur när jag var där för jag upplevde inte att luften var så dålig, men det skiftar förstås och jättebra är den säkert aldrig.
Jag
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 16:51No worries.
Är det nått du undrar över, skrik till bara../n
No worries.
Är det nått du undrar över, skrik till bara..
/n