Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 15:59Jag ska springa det för andra gången. Hade några träningsvarv också förra sommaren. Känns som bra "uppvärmning" inför första Lidingöloppet även om det är betydligt mindre backar på Lidingö men tusen så mycket längre. Man kan inte få allt. 🙂
Jag ska springa det för andra gången. Hade några träningsvarv också förra sommaren. Känns som bra "uppvärmning" inför första Lidingöloppet även om det är betydligt mindre backar på Lidingö men tusen så mycket längre. Man kan inte få allt. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 15:59.
.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 13:38Sprang precis Akademilen och det kommer inte alls gå bra på tisdag.
Sprang precis Akademilen och det kommer inte alls gå bra på tisdag.
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 12:30Har haft ont i ryggen sista veckan, men nu känns det ändå tillräckligt ok för att kunna springa i kväll. Vad är det för taktik som gäller tror ni, ska man gå i alla branta backar så blir det ju ett gång-lopp 🙂
Har haft ont i ryggen sista veckan, men nu känns det ändå tillräckligt ok för att kunna springa i kväll. Vad är det för taktik som gäller tror ni, ska man gå i alla branta backar så blir det ju ett gång-lopp 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 15:08Tja, man kan försöka med lite löpning iallafall, lär gå en naturlig väg över till gång någon gång..
Tja, man kan försöka med lite löpning iallafall, lär gå en naturlig väg över till gång någon gång..
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 23:40Det var en backig rackare 🙂 Jag var energilåg i dag och fick inte riktigt till det, men jag hade ändå kul i backarna.
Det var en backig rackare 🙂 Jag var energilåg i dag och fick inte riktigt till det, men jag hade ändå kul i backarna.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 13:35Spännande statistik från loppet (spridning=standardavvikelsen) :
Herrar 10km (90st)
---------------
Snittid: 54.12
Spridning: 6.10Damer 10km (15st)
---------------
Snittid: 62.51
Spridning: 5.55Herrar 5km (40st)
---------------
Snittid: 28.07
Spridni
Spännande statistik från loppet (spridning=standardavvikelsen) :
Herrar 10km (90st)