Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelShoppa cykel i Stockholm?
You need to log in to create posts and topics.

Originaldelar som de hade bytat? Du menar att de köpt in en färdigbyggd cykel som de sedan plockat av delar på och satt på något annat?

Suck jag orkar inte dra hela historien, den är död & begraven. Någon med mer terrierpsyke hade nog dragit det längre än jag (vi - jag fick ta med mig manlig argumentationskraft) gjorde. Jag kapitulerade. Och vände mig till andra. På frågan kan jag rekomme

Skönt att jag har Janne här på landet, han säger bara: Det löser vi!

Nu har du inte specat vad för slags cykel du ska ha. Men det verkar som du INTE ska ha en räcer. Då går Cykelcity och ECI bort. Även Dr Spoke/Norvelo.

Beroende på var du bor kan jag bara rekomendera Sportson på Katarina Ban och Cykloteket om du vill koll

Tråkigt att höra att du har haft en så dålig erfarenhet på Cykel City, Carina.

För balansens skull vi jag dock inflika att jag har varit kund där i flera år och i princip genomgående (viss hysteri kan utbryta bl.a. veckorna innan Vättern) fått bra och ku

Kan hålla med om att jag fått bra service på cykelcity. Dock har det funnits vissa individer som varit lite nedlåtande i attityden, men det var bara nåra få av alla och de är inte kvar längre.

Däremot tycker jag samtliga på ECI är lite nedlåtande, och et

Hur man kommer överens med sin omgivning är ju svårt att säga något om, likaså vad och vem det beror på.

Men ECI är inte bara racer. Det är ju en typ av cykling jag inte befattar mig med och ändå är jag trogen ECI-kund sedan ganska länge.
Servar mina mt

ECI är cykelvärldens Fawlty Towers, var det nån som sade och det var det bästa jag hört på länge. Det verkar inte som du ska ha en spiffig kolfiberram och asdyra komponenter, så Bruse har rätt. Och jag har rätt. Men det har jag oftast.

Wtf, är det vår nu?

Det dröjer innan den når Falun. Hurså?