Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 17:57Jag tror att dom hellre vill ut och cykla själva.
Jag tror att dom hellre vill ut och cykla själva.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 18:00Är det någon av er som har påpekat det för "Otto"? Det är vettigt att ta upp det med butiksinnehavaren så blir det oftast ändring illa kvickt.
Är det någon av er som har påpekat det för "Otto"? Det är vettigt att ta upp det med butiksinnehavaren så blir det oftast ändring illa kvickt.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 18:06Jag har faktiskt fått riktigt bra hjälp och trevligt bemötande på CykelCity i stort sett varje gång jag har varit där, däremot gillar jag inte tre veckors väntelista på service när det inte stundar Vättern Runda.
Jag har faktiskt fått riktigt bra hjälp och trevligt bemötande på CykelCity i stort sett varje gång jag har varit där, däremot gillar jag inte tre veckors väntelista på service när det inte stundar Vättern Runda.
Quote from Rasmus Olsson on 12 February 2009, 19:36Tänk så olika vi blir behandlade i samma affär! Ringer jag cykelcity behöver jag inte längre presentera mig.
Tänk så olika vi blir behandlade i samma affär! Ringer jag cykelcity behöver jag inte längre presentera mig.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:58Å jag har inte fått så bra bemötande där.... Min cykelkompis tycker dock de är super. Är det inte märkligt?
Å jag har inte fått så bra bemötande där.... Min cykelkompis tycker dock de är super. Är det inte märkligt?
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:59Fel klubbtröja?
Fel klubbtröja?
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 14:17bruse: er det bra eller dårlig???
bruse: er det bra eller dårlig???
Quote from Rasmus Olsson on 13 February 2009, 14:21Det har jag också undrat.
Det har jag också undrat.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 14:57David, kompisen och jag kör för samma klubb......
David, kompisen och jag kör för samma klubb......
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 15:34Min röst går i alla fall på TCM. Johan är värd att resa till Tyresö för:
http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=23279
Min röst går i alla fall på TCM. Johan är värd att resa till Tyresö för: