Quote from Guest on 26 March 2010, 18:51Idag var det shortspremiär! 6 underbara lugna km i ett par korta Craft shorts! Våren är verkligen här!
Idag var det shortspremiär! 6 underbara lugna km i ett par korta Craft shorts! Våren är verkligen här!
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 19:01Samma här! Med en temperatur på 18,5 grader blev det korta tights och T-tröja och en runda på 12,5 km i strålande solsken. Helt underbart. 😀
Samma här! Med en temperatur på 18,5 grader blev det korta tights och T-tröja och en runda på 12,5 km i strålande solsken. Helt underbart. 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 19:07Jag låg och tryckte tempocykel på Strandvägen i Hbg i kvällsdiset iförd korta cykelbyxor och det vart hur gött som helst.
Jag har rekat lite i Jordbodalen inför loppet på söndag & ställer mig tveksam till kortisar då men det beror på all dyngan som det t
Jag låg och tryckte tempocykel på Strandvägen i Hbg i kvällsdiset iförd korta cykelbyxor och det vart hur gött som helst.
Jag har rekat lite i Jordbodalen inför loppet på söndag & ställer mig tveksam till kortisar då men det beror på all dyngan som det t
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 19:24-1,0 grad C.....dubbla jackor å värsta toppluvan var det som gällde i Månkarbo idag fram till ICA Tallen....hemöver utan luvan å med helt uppknäppta jackor...Är det vår på gång????
-1,0 grad C.....dubbla jackor å värsta toppluvan var det som gällde i Månkarbo idag fram till ICA Tallen....hemöver utan luvan å med helt uppknäppta jackor...Är det vår på gång????
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 19:34Äsch, kortärmat kör jag sedan ett par veckor... *vinkar upp till kalla Sverige från Schweiz* 😉
(jag kunde inte låta bli...)
Äsch, kortärmat kör jag sedan ett par veckor... *vinkar upp till kalla Sverige från Schweiz* 😉
(jag kunde inte låta bli...)
Quote from Gabriella Säfström on 26 March 2010, 21:41Premiär 20e mars. Och jag bor i Trysil.
Premiär 20e mars. Och jag bor i Trysil.