Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har också pass som inte går att ladda upp från Garmin Connect från den 1,2 och 3 augusti. Frustrerande!

Vad jag syftade på inte hänt tidigare är alltså att passen ramlar in efter någon/några ytterligare dagar.
Min erfarenhet är att när väl importen är uppe och jag kan köra importen så kommer de pass med som finns tillgängliga...
Att prova köra den senare ge

@-AT- Jo jag vet att det går att importera på annat vis också men jag förstår inte varför den inte klarar av passen som ligger mellan den 31 juli och 3 augusti. De ser precis likadana ut (ja det är naturligtvis olika aktiviteter) i Garmin Connect men verk

Efter kontakt med supporten fick jag snabbt svar att passen bör trilla in idag måndag.

Var ju likadant förra månadsskiftet väl, pass som inte kom över. Hyser ingen förhoppning om att passen från 1/8 och 3/8 ska ramla in i efterhand, de kom iaf inte med nu nyss när jag fick över dagens pass.

Nej ger upp. Dagens pass kom med men inte tors,lördag. Likadant efter gårdagens pass. Så felet kan ej vara åtgärdat.

Samma här

Samma här. Dagens pass har laddats från Garmin, men inte passen från den 1,2 och 3:e

Strular på dagens pass också. Workaround är att gå in på garmin connect, spara passet som TCX och importera TCX manuellt.

Importen ska fungera igen och normalt då pushar Garmin aktiviteter som inte kommit in igen, dvs. aktiviteter som gjordes när synkningen låg nere. Vi har en dialog med med Garmin för att undersöka varför de inte kommit över, men rekommendationen är att imp