Quote from Guest on 31 August 2012, 15:42Gemensamt träningspass för oss som inte springer Lidingöloppet men vill ha ett backigt långpass som bränner i vaderna.
Samling på Södermalmstorg utanför Slussens T-baneingång torsdagen den 6 september 2012 strax före kl 18:30 om aftonen.
Därefter sätter
Gemensamt träningspass för oss som inte springer Lidingöloppet men vill ha ett backigt långpass som bränner i vaderna.
Samling på Södermalmstorg utanför Slussens T-baneingång torsdagen den 6 september 2012 strax före kl 18:30 om aftonen.
Därefter sätter
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 15:52Fantastiskt cool runda! Låter grymt kul! Kan dessvärre inte delta den 6/9 då jag springer ett millopp på lördagen och dessutom Sthlm halvmarathon helgen efter, och det blir i tuffaste laget för mig så tätt inpå loppen. Men om du tänker köra detta igen vid
Fantastiskt cool runda! Låter grymt kul! Kan dessvärre inte delta den 6/9 då jag springer ett millopp på lördagen och dessutom Sthlm halvmarathon helgen efter, och det blir i tuffaste laget för mig så tätt inpå loppen. Men om du tänker köra detta igen vid
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 15:55Kan man bli buren runt? Jag vill varken missa krossade glaset eller backarna. =/
Nä, men fantastisk idé, ser på bilderna att jag redan besökt de flesta platserna, vandrare som jag är.. Men nästa gång är jag nog rehab o redo att haka på. =)
Kan man bli buren runt? Jag vill varken missa krossade glaset eller backarna. =/
Nä, men fantastisk idé, ser på bilderna att jag redan besökt de flesta platserna, vandrare som jag är.. Men nästa gång är jag nog rehab o redo att haka på. =)
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 16:03Efterlyser ett FB-event så det blir lättare att sprida till trevliga löparkompisar som man vill passa på att umgås med!
Superbra initiativ. Jag kommer om jag kan få ihop logistiken denna dag.
Efterlyser ett FB-event så det blir lättare att sprida till trevliga löparkompisar som man vill passa på att umgås med!
Superbra initiativ. Jag kommer om jag kan få ihop logistiken denna dag.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 16:12Facebookevenemanget nu skapat: http://www.facebook.com/events/273108972800386/
Facebookevenemanget nu skapat: http://www.facebook.com/events/273108972800386/
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 16:13Jag kanske är gräsänkling en stund på kvällen där och inte har något särskilt att göra...
Jag kanske är gräsänkling en stund på kvällen där och inte har något särskilt att göra...
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 19:21Helt fantastisk presentation Micke...å ett fantastiskt lopp äfvenledes...Ja ibland så önskar man att man bodde typ söder om Uppsala....MEN så tittar jag ut genom rutan vid datorbordet å....då är det dära IBLAND helt bortblåst....hehe...! Vet att det komme
Helt fantastisk presentation Micke...å ett fantastiskt lopp äfvenledes...Ja ibland så önskar man att man bodde typ söder om Uppsala....MEN så tittar jag ut genom rutan vid datorbordet å....då är det dära IBLAND helt bortblåst....hehe...! Vet att det komme
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 19:29Vi kanske blir två istället. 🙂
Vi kanske blir två istället. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 19:37Vi blir inte bara två. Jag skulle tro att vi blir ett 20-tal!
Vi blir inte bara två. Jag skulle tro att vi blir ett 20-tal!
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 19:38Inte en chans att jag låter mannen vara med på något sådant här roligt på egen hand samtidigt som jag tvingas genomlida finlandsfärjeliknande baluns med Jan Johanssen. Finansloppet blir väl en bra uppvärmning inför detta. 🙂
Inte en chans att jag låter mannen vara med på något sådant här roligt på egen hand samtidigt som jag tvingas genomlida finlandsfärjeliknande baluns med Jan Johanssen. Finansloppet blir väl en bra uppvärmning inför detta. 🙂