Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Gemensamt träningspass för oss som inte springer Lidingöloppet men vill ha ett backigt långpass som bränner i vaderna.

Samling på Södermalmstorg utanför Slussens T-baneingång torsdagen den 6 september 2012 strax före kl 18:30 om aftonen.

Därefter sätter

Fantastiskt cool runda! Låter grymt kul! Kan dessvärre inte delta den 6/9 då jag springer ett millopp på lördagen och dessutom Sthlm halvmarathon helgen efter, och det blir i tuffaste laget för mig så tätt inpå loppen. Men om du tänker köra detta igen vid

Kan man bli buren runt? Jag vill varken missa krossade glaset eller backarna. =/
Nä, men fantastisk idé, ser på bilderna att jag redan besökt de flesta platserna, vandrare som jag är.. Men nästa gång är jag nog rehab o redo att haka på. =)

Efterlyser ett FB-event så det blir lättare att sprida till trevliga löparkompisar som man vill passa på att umgås med!

Superbra initiativ. Jag kommer om jag kan få ihop logistiken denna dag.

Facebookevenemanget nu skapat: http://www.facebook.com/events/273108972800386/

Jag kanske är gräsänkling en stund på kvällen där och inte har något särskilt att göra...

Helt fantastisk presentation Micke...å ett fantastiskt lopp äfvenledes...Ja ibland så önskar man att man bodde typ söder om Uppsala....MEN så tittar jag ut genom rutan vid datorbordet å....då är det dära IBLAND helt bortblåst....hehe...! Vet att det komme

Vi kanske blir två istället. 🙂

Vi blir inte bara två. Jag skulle tro att vi blir ett 20-tal!

Inte en chans att jag låter mannen vara med på något sådant här roligt på egen hand samtidigt som jag tvingas genomlida finlandsfärjeliknande baluns med Jan Johanssen. Finansloppet blir väl en bra uppvärmning inför detta. 🙂