Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...dessutom är det ju hemmaplan för paret Jönsson. Klart att man inte tackar nej till ett After Run på krypavstånd från farstun!

Risken är väl att jag får krypa hem efter halva löprundan, har inte sprungit så långt (eller kort heller för den delen) på väldigt, väldigt länge.

Du var ju ute och sprang en bit med Peter för ett tag sedan. Och har sprungit drygt halva sträckan efter att ha cyklat fyra mil och simmat halvannan kilometer i helgen. Det reder sig nog.

Glöm inte bort att jag ska försvara min heder och ära i Lilljanskogen strax innan. 😉 Nejvars det är klart att jag fixar det där. Jag ber om att få vara inkognito på eventuella bilder dock för jag tror inte det är helt uppskattat att dissa Jan Johanssen t

Jaha - är det samma dag som finansloppet? Då kan jag inte 🙁

Jamen, det låter ju kanon! Måste bara trolla till planeringen. Det är väl ingen som har tänkt springa alldeles för fort hoppas jag?

Finansloppet har visst inte start förens 17:30, kanske blir lagom att jag bränner av det och sedan fortsätter springa direkt till Slussen med picknickkassen i näven. 😀

Ja, det tror jag kommer att gå utmärkt. 3,7 km borde ta max 20 minuter att springa. Stadion - Slussen är väl knappt 6 km och det bör du fixa lätt på 40 minuter.

Däremot kan det bli lite tight för den som vill hinna till Mikael Wiehe på Grönan efter det h

Om inte annat får jag medelst kollektivtrafik genskjuta er någonstans på vägen, jag hittar ju i krokarna. Sjungandet överlämnar jag till den bättre hälften då det är han som är just bättre på den detaljen. 😉

Mikael, det här låter ju så grymt kul - men jag kan verkligen inte springa på torsdag då jag A. har träning med Team Stockholm Marathon och B. ska springa ett millopp på lördag. 🙁 Så min ödmjuka fråga blir - får man önska sig en favorit i repris vid sen