Quote from j sollerman on 25 September 2009, 18:15Tur att jag bara är wannabe 😉
Tur att jag bara är wannabe 😉
Quote from ellen olsson on 25 September 2009, 18:26Är det hon till höger som är "jammer"? 😉
Är det hon till höger som är "jammer"? 😉
Quote from Elias Engqvist on 25 September 2009, 19:14Jammer och elande!
Jammer och elande!
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 20:18Seså. Köp dom rätta grejjerna nu grabbar! Inte fan kan ni simma i shorts. Det är ju som om jag hade cyklat i velourmjukisdress. Hur hade det sett ut? Hur kan folk tro att det är ok att simma i shorts?
Ska det göras så ska det göras på rätt sätt.
Seså. Köp dom rätta grejjerna nu grabbar! Inte fan kan ni simma i shorts. Det är ju som om jag hade cyklat i velourmjukisdress. Hur hade det sett ut? Hur kan folk tro att det är ok att simma i shorts?
Ska det göras så ska det göras på rätt sätt.
Quote from j sollerman on 25 September 2009, 20:21Har inte råd med en "hajdräkt" så de fick bli shorts 😉
Har inte råd med en "hajdräkt" så de fick bli shorts 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 20:45Men nu snackade vi inte om hajdräkter. Vi snackade om jammers och dragsuits.
En hajdräkt kan kosta 4000:-
Ett par jammer kostar 2-300:-
Men nu snackade vi inte om hajdräkter. Vi snackade om jammers och dragsuits.
En hajdräkt kan kosta 4000:-
Ett par jammer kostar 2-300:-
Quote from j sollerman on 25 September 2009, 20:47varför ska man ha ett par vanliga under?
varför ska man ha ett par vanliga under?
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:17Annars ligger kronjuvelerna o fladdrar hejjvilt eftersom jammers är pösiga o slappa.
Annars ligger kronjuvelerna o fladdrar hejjvilt eftersom jammers är pösiga o slappa.
Quote from j sollerman on 25 September 2009, 21:25de är en bra anledning 😉
de är en bra anledning 😉
Quote from ellen olsson on 25 September 2009, 21:48Det hörs ju inte på ordet "jammers" iallafall...
Det hörs ju inte på ordet "jammers" iallafall...