Quote from Guest on 12 August 2010, 21:49Hur är det att simma i tridräkt eller i trilinne? Förlorar man mycket tid?
Hur är det att simma i tridräkt eller i trilinne? Förlorar man mycket tid?
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:59Jämfört med?
Jämfört med?
Quote from j sollerman on 12 August 2010, 22:02Simbyxor eller våtdräkt
Simbyxor eller våtdräkt
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 22:09Sitter den som den ska så samma som simbyxor. Men våtdräkt är för de allra flesta snabbare eftersom man får flytkraft och alltså bättre vattenläge.
Sitter den som den ska så samma som simbyxor. Men våtdräkt är för de allra flesta snabbare eftersom man får flytkraft och alltså bättre vattenläge.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 23:10Kolla så att inte ryggfickorna är för slappa och fälls ut bara. Inte kul med ett drivankare.
Kolla så att inte ryggfickorna är för slappa och fälls ut bara. Inte kul med ett drivankare.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 00:24Jag har en Orca Equip tri suite. Funkar finfint att simma i tycker jag.. Jag är ju visserligen kass på att simma, men iaf. Inga ryggfickor på den heller som kan bromsa upp...
Jag har en Orca Equip tri suite. Funkar finfint att simma i tycker jag.. Jag är ju visserligen kass på att simma, men iaf. Inga ryggfickor på den heller som kan bromsa upp...
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 08:08Hur gör ni som använder Tri suit med tex bars? Tejpar ni dem på ramen på cykeln eller? Har inte sett detta klädes plagg i verkligheten men det kanske finns andra fickor på dem, vad vet jag.... :/
Hur gör ni som använder Tri suit med tex bars? Tejpar ni dem på ramen på cykeln eller? Har inte sett detta klädes plagg i verkligheten men det kanske finns andra fickor på dem, vad vet jag.... :/
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 09:59Ju sämre crawlare du är, ju mer tjänar du på våtdräkt om det är tillåtet. Är du 10 sekunder snabbare per 100 meter lönar det sig att ha våtdräkt på 300 meter om du får av dig våtdräkten på under halvminuten.
Är distansen Ironman eller halv ironman skulle
Ju sämre crawlare du är, ju mer tjänar du på våtdräkt om det är tillåtet. Är du 10 sekunder snabbare per 100 meter lönar det sig att ha våtdräkt på 300 meter om du får av dig våtdräkten på under halvminuten.
Är distansen Ironman eller halv ironman skulle
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:29ahh tack! 🙂
ahh tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 14:32Ska du köra lite längre distanser så är denna kanon:
http://lewasport.se/Default.aspx?module=4&content=11&lang=SV&fwsite=1
Scrolla ner lite på sidan tills du hittar nåt som heter tubbox. Pula ner gel i den om du inte har fickor. Men ett tri-linne med fick
Ska du köra lite längre distanser så är denna kanon:
http://lewasport.se/Default.aspx?module=4&content=11&lang=SV&fwsite=1
Scrolla ner lite på sidan tills du hittar nåt som heter tubbox. Pula ner gel i den om du inte har fickor. Men ett tri-linne med fick