Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 21:18Har just köpt en tridräkt. Funderar på att klippa bort fickorna. Terese Alshammar och den gängen skulle säkert fått spatt om de haft fickor på dräkten.
Förlorar man något nämnvärt via fickorna förutom rent psykologiskt när man simmar?
Har just köpt en tridräkt. Funderar på att klippa bort fickorna. Terese Alshammar och den gängen skulle säkert fått spatt om de haft fickor på dräkten.
Förlorar man något nämnvärt via fickorna förutom rent psykologiskt när man simmar?
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 12:16Stefan, istället för att klippa bort en fick på ryggen skulle jag lägga tid på att förbättra mig på hur jag agerar i vattnet; navigation, bojtagning, strandlöpning etc.
Så länge det inte är ett draftinglopp finns det mer tid att tjäna på andra saker än a
Stefan, istället för att klippa bort en fick på ryggen skulle jag lägga tid på att förbättra mig på hur jag agerar i vattnet; navigation, bojtagning, strandlöpning etc.
Så länge det inte är ett draftinglopp finns det mer tid att tjäna på andra saker än a
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 12:29Christian, jag tolkar ditt svar som "Nej".:-)
Christian, jag tolkar ditt svar som "Nej".:-)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 14:22Haha. Helt riktigt. I triathlon så jagar vi inte hundradelar som simmare i bassäng gör.
Haha. Helt riktigt. I triathlon så jagar vi inte hundradelar som simmare i bassäng gör.